تاریخ انتشار: 1395/11/24 23:51
سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛
کد خبر: 229585

فکری: نفت مسجدسلیمان نیاز به شوک داشت/ مقابل تارتار بازی سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر سرمربی تیم پارس جنوبی پرسپولیسی هم نبود، ما بازهم بازی سختی با این تیم داشتی
فکری: نفت مسجدسلیمان نیاز به شوک داشت/ مقابل تارتار بازی سختی داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود فکری در مورد وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: وضعیت‌مان خوب است و مشکل خاصی نداریم و تمرینات منظمی را برای بازی با پارس جنوبی انجام داده‌ایم. پارس جنوبی تیم خیلی خوبی است و توانسته در نیم‌فصل دوم خودش را بالا بکشد و به جمع مدعیان برسد، حریف تشکیلات و امکانات خوبی هم دارد، بازی سنگینی در پیش‌رو داریم. امیدوارم بتوانیم با امتیاز به خانه برگردیم.

فکری در مورد اینکه تقابل با پارس جنوبی را می‌توان تقابل دو مربی استقلالی و پرسپولیسی دانست، گفت: به نظر من فرقی نمی‌کند مربی حریف در کدام تیم بازی کرده است، نباید نگاه پرسپولیسی، استقلالی داشت، زیرا اگر سرمربی حریف پرسپولیسی نبود و استقلالی بود، بازهم رقابت سختی در پیش داشتیم و هر دو سرمربی برای موفقیت تیم خودشان تلاش می‌کنند.

وی در مورد تغییر زیاد مربیان در لیگ یک، گفت: متأسفانه برخی تیم‌ها که تغییرات زیادی داشتند، خوب هم نتیجه نگرفتند. البته تیمی مثل مسجدسلیمان نیاز به شوک داشت. با این حال در نساجی به جز مشکلات مالی، مشکلات دیگری هم برای ما پیش آمد و اگر بعد از حل شدن مشکلات مالی، به کار در این تیم دعوت می‌شدم، شاید شرایط این تیم بهتر بود. در نفت مسجدسلیمان هم در دو بازی دو امتیاز گرفته‌ام و اگر شرایط روحی، روانی تیم بهتر شود امتیازات بیشتری در آینده خواهیم گرفت.

مصاحبه: "محمد مکوندی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlee8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی پارس جنوبی-نفت مسجد سلیمان؛ فکری و تارتار به هم رسیدند