تاریخ انتشار: 1395/10/29 22:08
کد خبر: 234985

پیش بازی بادران-خونه به خونه؛ مولتی میلیادرها به هم رسیدند

دو تیم فوتبال بادران و خونه به خونه بابل در حالی در هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف یکدیگر می روند که در بازی رفت که در بابل برگزار شد دو تیم به تساوی پر گل دو بر دو دست یافتند , گلهای خونه به خونه را در این دیدار حسین کریمی و روح اله باقری به ثمر رساندند، مجتبی شیری و مصطفی نوروزی گلهای تیم بادران را وارد دروازه حریف کردند .
پیش بازی بادران-خونه به خونه؛ مولتی میلیادرها به هم رسیدند

به گزارش فرتاک ورزشی، بادرانی ها در حالی به مصاف تیم خونه به خونه می روند که در بازی رفت اکبر میثاقیان را روی نیمکت خود می دیدند و هم اکنون محمد ربیعی مربی جوان و با دانش هدایت این تیم را بر عهده دارد.

در هفته گذشته تیم فوتبال بادران در یزد و در مقابل فولاد یزد به تساوی یک بر یک دست یافت ، دیداری که بدون شک اشتباهات داوری نقش مهمی در نتیجه بازی داشت ، در آن سوی میدان بازیکنان خونه به خونه در ورزشگاه خانگی خود توانستند با سه گل مس رفسنجان را شکست دهند

نارنجی پوشان بادران در پنج بازی اخیر خود 3 تساوی ، 1 برد و 1 باخت بدست آورده اند و بازیکنان خونه به خونه2 برد , 1 باخت و 2 تساوی بدست آوردند .

در جدول رده بندی شاگردان مرزبان با 8 برد ، 8 تساوی و 3 باخت با 32 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و شاگردان محمد ربیعی  با 7 برد ، 7 تساوی و 5 باخت با 28 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند .

بازی دو تیم از ساعت 14 روز پنجشنبه 30 دی  در ورزشگاه کارگران آغاز می شود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlkk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهرات سرمربی فولاد یزد و بادران پس از بازی