تاریخ انتشار: 1395/11/04 00:49
کد خبر: 234137

آقا معلم برعلیه پرسپولیسی ها

آقا معلم برعلیه پرسپولیسی ها

مجید جلالی از افت مهاجم نیجریه ای تیمش به شدت ناراحت است. گادوین منشا بعد از اعلام پیشنهاد تقریبا رسمی پرسپولیس، دیگر برای پیکان گل نزده و در چند بازی اخیر اصلا هم خوب بازی نکرده است.

جلالی بعد از بازی برابر تراکتورسازی و ثبت اولین شکست خانگی، بدون نام بردن از پرسپولیس انتقاداتش را درباره ارایه پیشنهادات نجومی به منشا بیان کرد: «چرا نباید بگذارند منشا برای ما بازی کند؟ ما هم دوست داریم در این فوتبال از زحمات مان نتیجه بگیریم اما چه دلیلی دارد تمام گروه ها فعال بشوند تا ذهن این بازیکن را از تیم منفک کنند. این بازیکن برای یک سال از ما 100 هزار دلار گرفته و حالا می گویند برای همین چند بازی باقی مانده ما به تو 300 هزار دلار می دهیم. او دیگر کاری برای ما نمی کند و من هم قدرت دفاعی ندارم.

وی افزود: من منشا را مقصر نمی دانم و البته قبلا هم به او گفته بودم که اگر تو خودت را نشان بدهی این طور حمله هایی به ما خواهد شد. اما او از فضایی دیگر آمده و با فضای ما نا آشناست. ما دوست داریم یار خود را حفظ کنیم. بالاخره بضاعت تیم ما مشخص است یک مربی یک بازیکن را ساعت ها وقت گذاشته و پیدا کرده و با یک قیمت مناسب آورده، حالا چرا باید او را به بقیه بدهم. یکی من را قانع کند که چرا من باید این بازیکن را بدهم به بقیه.

سرمربی پیکان در ادامه گفت: بازیکن را که نمی دهیم هزاران فحش در اینستاگرام به من داده اند. من نمی فهمم این چه فرهنگی و دیدگاهی است. 250 تا سی دی را می بینی، یک بازیکن را با قیمت مناسب پیدا می کنی و بعد این وضعیت پیش می آید. بگذارید فصل تمام شود و بعد بردارید ببرید نه اینکه وسط بازی حساس و مهم ما این اتفاقات می افتد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlrab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش ستاره پیکان درباره پیوستن به پرسپولیس