تاریخ انتشار: 1395/12/05 19:57
اختصاصی| مدافع پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 227185

برانکو من را می‌خواست اما باشگاه مخالفت کرد

میثم تیموری مدافع چپ پارس جنوبی جم از پیشنهاد رسمی پرسپولیس به وی خبر داد.
برانکو من را می‌خواست اما باشگاه مخالفت کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، میثم تیموری مدافع چپ پای پارس جنوبی جم درخصوص بازی هفته گذشته این تیم مقابل اکسین البرز گفت: بازی خوبی مقابل اکسین داشتیم و توانستیم سه چهار موقعیت خوب داشته باشیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد، البته آنها نیز چند موقعیت خوب داشتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید.

وی درخصوص کم گل خوردن پارس جنوبی گفت: سیستم دفاعی ما از خط حمله شروع می شود تا دفاع ادامه پیدا می کند. انسجام تیمی و تمرکز لازم از اصلی ترین علت هایی است که تیم ما کم گل می خورد، البته زحمات زیاد کادر فنی در این خصوص را نباید نادیده گرفت و باید به این امر اذعان داشت که آنها بسیار در این امر موثر بوده اند.

وی درخصوص بازی این هفته مقابل مس کرمان گفت: متاسفانه از ناحیه زانو درد دارم و پزشک تیم تصمیم گرفته است تا من در این بازی حاضر نباشم و در این بازی غائب هستم و برای بچه ها در بازی با مس، آرزوی موفقیت می کنم.

 

تیموری درخصوص حمایت های عوامل باشگاه گفت: ما در خارج از زمین از دو عنصر سرپرست و مدیرعامل قدرتمند برخوردار هستیم که خداروشکر هر زمانی قول دادند، به قولهایشان عمل کرده اند و همین امر، موجب شده تا با روحیه بالایی در مسابقات حاضر شویم. بیش از 50 درصد قراردادهایمان را گرفته ایم و 15 درصد از پاداش های بچه ها نیز پرداخت شده است.

وی درخصوص پیشنهادات نیم فصلش گفت: در نیم فصل از تیم های پرسپولیس، نفت تهران، تراکتورسازی، صنعت نفت آبادان پیشنهاد رسمی داشتم و برانکو حاضر بود مبلغ رضایت نامه ام را پرداخت کند تا به پرسپولیس بروم، اما متاسفانه باشگاه رضایت من را نداد و نتوانستم راهی لیگ برتر شوم.

تیموری ادامه داد: علاوه بر لیگ برتر، یکی از تیم های متمول لیگ یکی مبلغ 450 میلیون برای من کنار گذاشته بود تا به این تیم بروم، اما نتوانستم رضایتنامه را از باشگاه بگیرم و در نهایت، در پارس جنوبی ماندم.

 

تیموری در پایان باتشکر از مربیان سابق خود گفت: جا دارد از آقایان فردوس امامی، نادر دست نشان، سیدکوروش موسوی، یحیی دینی، کادر فنی، خانواده و تمامی کسانی که من را در این را کمک کردند تشکر کنم و امیدوارم به اهدافم در فوتبال برسم. آقای تارتار نیز سطح بازی من را بالا برده است و امیدوارم باکمک ایشان، راهی لیگ برتر شویم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlzz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با اختلاف دو گل می برد
اختصاصی/