تاریخ انتشار: 1396/01/28 09:33
کد خبر: 216561

چالش بزرگ بر سر راه منصوریان و استقلال

سرمربی استقلال در فصل جابجایی تابستانی با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
چالش بزرگ بر سر راه منصوریان و استقلال

علیرضا منصوریان در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر نتوانست با استقلال عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

اما استقلال منصوریان در نیم فصل دوم با تکیه بر بازیکنان جوان خیره کننده ظاهر شد و توانست چه در آسیا و چه در لیگ برتر نتایج درخشانی به دست آورد و هواداران خود را امیدوار کند.

بدون شک منصوریان با هر نتایجی که تیمش در سه دیدار آینده لیگ برتر به دست آورد برای فصل بعد حفظ می شود و هواداران استقلال امیدوار هستند که تیم محبوب آنها با این مربی جوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

سرمربی استقلال با یک چالش بزرگ در فصل جابجایی تابستانی مواجه شده است. او باید بتواند باتوجه به مشکلاتی مالی که تیمش دارد بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار خود را حفظ کند و مانع از جدایی آنها شود.

چند بازیکن استقلال مثل امید ابراهیمی و کاوه رضایی با پیشنهادهای خوبی مواجه شده اند و اگر از نظر مالی تامین نشوند به احتمال زیاد از استقلال جدا می شوند و منصوریان اصلا دوست ندارد چه چنین اتفاقی افتد. استقلال شکل و قالب مناسبی گرفته است و همچنانکه قرار گرفتن یک بازیکن جدید در ترکیب اصلی نیاز به زمان دارد به سختی هم می تواند جای بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار را پر کرد.

منصوریان به خوبی می داند که شروع بد در لیگ برتر ممکن است که در پایان فصل برای او و تیمش دردسر ساز شود و قهرمانی را از آنها بگیرد. به همین خاطر او در درجه نخست با یک چالش بزرگ مواجه شده و آن حفظ و راضی نگه داشتن بازیکنان بزرگ و کلیدی تیمش است و باید دید که آیا در این چالش موفق می شود یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvvkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان خطاب به ستاره استقلال: شیر مادرت حلالت!