تاریخ انتشار: 1398/05/11 11:02
کد خبر: 92285

دله آلی: می‌دانم فصل بعد چند گل می‌خواهم بزنم

دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام می‌گوید قصد دارد فصل آینده نه فقط در بازی‌های بزرگ بلکه در همه بازی‌ها بدرخشد و از رقابت بر سر پستش در تیم تاتنهام ترسی ندارد.
 دله آلی: می‌دانم فصل بعد چند گل می‌خواهم بزنم

 دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام می‌گوید برای فصل آینده برای خود هدف‌هایی تعیین کرده و قصد دارد برای رسیدن به تعداد مشخصی گل و پاس گل تلاش کند. آلی می‌گوید برای درخشش در فصل آینده مصمم است و قصد دارد جایگاهش را در ترکیب تاتنهام و تیم ملی انگلیس مستحکم‌تر کند.

دله آلی غالبا در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند و با توجه به شایعاتی که درباره تمایل تاتنهام به جذب جیووانی لوسلسو از رئال بتیس مطرح شده که در پست آلی بازی می‌کند، او می‌گوید از رقابت بر سر پستش در تاتنهام ترسی ندارد و اتفاقا از این رقابت استقبال می‌کند.

دله آلی در این باره گفت:" من معمولا عادت ندارم برای خودم هدف تعیین کنم و بگویم می‌خواهم فلان قدر گل بزنم یا پاس گل بدهم ولی از امسال می‌خواهم این کار را بکنم. بله، به همین خاطر برای خودم یک هدف تعیین کرده‌ام".

ستاره انگلیسی تاتنهام در ادامه گفت:" دلم می‌خواهد در همه بازی‌های درخشان ظاهر شوم و نه فقط در بازی‌های بزرگ. این روزها از خودم راضی هستم، در دوران پیش‌فصل هیچ مشکلی نداشته‌ام و احساس قدرت و آمادگی می‌کنم. بله، به خاطر همه این دلایل برای شروع فصل جدید خیلی هیجان دارم".

آلی معتقد است تحت فشار بودن و رقابت برای فیکس شدن از چیزهایی است که هر فوتبالیست بزرگی تجربه می‌کند. او در این باره  گفت:" ما بازیکنهای درجه‌یک دوست داریم خودمان را به چالش بکشیم. ما دوست نداریم ثابت و ساکن بمانیم بلکه دوست داریم دائم به خودمان فشار بیاوریم و در بالاترین سطح رقابت کنیم و به چالش کشیده شویم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxl55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بیش از حد مغرور شده بودیم /این شکست درس خوبی به ما داد!