تاریخ انتشار: 1402/04/04 20:00
کد خبر: 3837

عوامل اعتیاد به فیلم پورن

چه عواملی باعث اعتیاد به فیلم پورن می شود.
عوامل اعتیاد به فیلم پورن

اعتیاد به تماشای این فیلم‌ها در اثر عوامل متعددی شکل می‌گیرد که بعضی از آن‌ها عبارت‌اند از:

تنوع بالا

مهم‌ترین عامل اعتیادآور در تماشای فیلم‌های پورن، تنوع بسیار زیاد این فیلم‌ها است. معمولاً تصور رابطه جنسی با یک نفر برای برخی از افراد کسل‌کننده و ناخوشایند است. به همین دلیل این افراد سعی می‌کنند در کنار روابط جنسی با شریک جنسی خود، نیازهایشان را با دیدن رابطه جنسی افراد مختلف در شرایط متنوع ارضاء کنند.

تجربه لذت بسیار زیاد

برخی از افراد ایده‌آل‌های خود را از رابطه جنسی، در فیلم‌های پورن جستجو می‌کنند و امروزه به دلیل وجود انواع حالت‌های مختلف در سایت‌های پورنوگرافی، فرد بسته به نیاز خود در آن برهه از زمان، نوع رابطه موردنظر خود را جستجو می‌کند و با دیدن آن به اوج لذت جنسی می‌رسد.

در دسترس بودن

متأسفانه شرایط حاکم بر جامعه امروز توانایی ازدواج و برقراری رابطه جنسی سالم را از بسیاری از جوانان سلب کرده است. این افراد به‌ناچار برای برطرف‌کردن نیازهای خود به دیدن فیلم‌های پورن روی می‌آوردند و به‌تدریج دیدن این فیلم‌ها به یک عادت همیشگی برای آن‌ها تبدیل می‌شود.

همچنین از زمان بلوغ اندام‌های جنسی، توانایی تولیدمثل پیدا می‌کنند و نیازهای جنسی در نوجوانان ایجاد می‌شود. از سوی دیگر نوجوانان آمادگی تشکیل خانواده یا ایجاد روابط جنسی را از نظرهای مختلف ندارند. از همین رو برای ارضاء حس نیاز خود به تماشای فیلم‌های پورن می‌پردازند و این رفتار به‌مرورزمان در آن‌ها تبدیل به یک عادت همیشگی می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxvw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خانواده‌درمانی در اعتیاد به رابطه جنسی