تاریخ انتشار: 1396/05/06 13:43
کد خبر: 192861

صالح: تعداد کم تماشاگران تاثیری بر کیفیت بازی پیکان نمی گذارد

مربی تیم پیکان گفت: اگر چه تیم ما تماشاگر زیادی ندارد اما این مسئله تاثیری بر کیفیت بازی ما مقابل پدیده نمی گذارد.
صالح: تعداد کم تماشاگران تاثیری بر کیفیت بازی پیکان نمی گذارد

 مجید صالح در خصوص آخرین وضعیت تیم پیکان اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشتیم و در چند دیدار تدارکاتی بازیکنان خود را محک زدیم، اگر چه چند بازیکن پیکان در فصل نقل و انتقالات جدا شدند اما سعی کردیم با جذب بازیکنان جدید جای خالی آنها را پر کنیم.

 وی با اشاره به دیدار امروز تیم های پیکان و پدیده گفت: تیم پدیده فصل گذشته فراتر از سطح انتظارات ظاهر شد و در بین تیم های بالای جدولی قرار گرفت. این تیم امسال نیز با تقویت خط حمله خود به دنبال کسب نتایج بهتر است.

 مربی تیم پیکان افزود: اگر چه تیم ما هواداران زیادی ندارد اما امیدواریم بتوانیم از این دیدار خانگی پیروز بیرون آمده و در هفته های آتی نیز تیم خود را تقویت کنیم.

 وی در مورد اضافه شدن دو بازیکن آفریقایی به تیم پیکان تصریح کرد: طی روزهای گذشته چند بازیکن خارجی در تمرینات تیم ما شرکت کردند که از میان آنها دو بازیکن آفریقایی مورد توجه کادرفنی قرار گرفتند و بزودی قراردادشان را امضا می کنند.

 صالح در پایان گفت: پیکان در هفدهمین دوره لیگ برتر تلاش می کند با میدان دادن به بازیکنان جوان،مستعد و با انگیزه ستاره های خوبی را به فوتبال کشورمان معرفی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4myrdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک استقلالی پدیده و ادامه دخشش در لیگ برتر