تاریخ انتشار: 1402/05/29 21:21
کد خبر: 840

والیبال قهرمانی آسیا| پیروزی آسان شاگردان عطایی مقابل ثروتمندان آسیایی

تیم ملی والیبال ایران، مسابقات قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۲۳ را پیروزی آغاز کرد.
والیبال قهرمانی آسیا| پیروزی آسان شاگردان عطایی مقابل ثروتمندان آسیایی

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود از مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023، عصر امروز یک‌شنبه به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با حمایت تماشاگران شهر ارومیه به پیروزی رسید.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) را به زمین فرستاد.

بازی برای تیم ایران کمی کند شروع شد و بازیکنات حریف، پا به پای ایران امتیاز گرفتند تا اینکه دفاع روی تور و حملات پشت خط ایران به حالت طبیعی نزدیک شد. هنگ‌کنگ، طبق پیش‌بینی‌ها و سابقه‌اش، تیمی نبود که بتواند مقابل ایران مقاومت کند. ست نخست 25 بر 14 به سود ایران تمام شد.

شاگردان عطایی در ست دوم هم نیازی به انجام کارهای بیشتر و تاکتیک‌های جدید برای پیروزی نداشتند. اودر این ست به صابر کاظمی و طاهر وادی هم فرصتی برای بازی داد. نتیجه ست دوم 25 بر 15 برای ایران بود.

بازی در ست سوم نیز طبق انتظار دو تیم پیش رفت و بازیکنان ذخیره، انگیزه‌های زیاد خود را به کادر فنی نشان دادند. نتیجه این ست هم 25 بر 16 به سود ایران رقم خورد.

آمار جالبی هم در مورد حریف ایران وجود دارد. هنگ‌کنگی‌ها طبق اعلام موسسه بانکداری «یو‌بی‌اس-کردیت سوئیس» در سال گذشته میلادی با 185 هزار و 118 یورو دارایی در رده سوم ثروتمندترین مردم جهان قرار داشتند.

تیم ملی ایران در دومین و آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت 19:15 فردا دوشنبه به مصاف عراق می‌رود. عراقی‌ها در روز نخست 3 بر 2 هنگ‌کنگ را شکست داده بودند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5er2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه حضور تیم ملی والیبال در قهرمانی جهان