تاریخ انتشار: 1402/04/29 22:47
کد خبر: 2340

رسمی: آندره اونانا به منچستریونایتد پیوست

باشگاه منچستریونایتد رسما از به خدمت گرفتن آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی، که پیش از این دروازه‌بان اینتر بود خبر داد.
رسمی: آندره اونانا به منچستریونایتد پیوست

دقایقی بعد از آنکه آندره اونانا پیامی برای خداحافظی با هواداران اینتر منتشر کرد و از پیوستنش به منچستریونایتد خبر داد، این باشگاه انگلیسی امضای قرارداد با این ستاره کامرونی را رسما اعلام کرد.

آندره اونانا با شیاطین سرخ قراردادی 5 ساله امضا کرد و تا سال 2028 بازیکن این تیم خواهد بود. البته در قرارداد او بندی وجود دارد که یونایتد می‌تواند در پایان مدت قرارداد آن را به صورت اتوماتیک یک سال دیگر تمدید کند.

این دروازه‌بان 27ساله اهل کامرون دیروز در کمپ کارینگتون حضور یافت تا در تست‌های پزشکی منچستر یونایتد شرکت کند. ارزش کل قرارداد او 55 میلیون یورو است.

اونانا حالا به سرعت خودش را به آمریکا می‌رساند تا به تیم یونایتد که در اردوی پیش‌فصل تابستانی در این کشور به سر می‌برد ملحق شود. یونایتد در جریان این تور تابستانی روز شنبه در دیداری دوستانه به مصاف آرسنال می‌رود و حتی ممکن است اونانا در این بازی اولین مسابقه رسمی‌اش برای شیاطین سرخ را انجام بدهد.

اونانا بعد از امضای قرارداد رسمی با منچستریونایتد گفت: "پیوستن به منچستریونایتد افتخار بزرگی است و من در تمام زندگی‌ام سخت کار کرده‌ام تا امروز به چنین لحظه‌ای برسم. تلاش کردن در اولدترافورد برای دفاع از هدفی که همه ما در این تیم داریم و کمک کردن به تیم برای من یک تجربه فوق‌العاده دیگر خواهد بود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p65a3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکار خرید جدید یونایتد در فرودگاه (عکس)