تاریخ انتشار: 1396/10/03 18:34
کد خبر: 167864

برهانی: صحبتی درمورد خریدهای استقلال نمی‌کنم!

آرش برهانی بابت سال‌هایی که در استقلال حضور داشت از این باشگاه طلب دارد ولی باشگاه استقلال هنوز مطالبات او را پرداخت نکرده است.
برهانی: صحبتی درمورد خریدهای استقلال نمی‌کنم!

 گفت و گو با آرش برهانی را درمورد استقلال در ادامه می‌خوانید:

 

*شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خدا را شکر استقلال شرایط خوبی دارد و از زمانی که شفر آمد ساختار دفاعی استقلال بهتر شد و آنها می‌دانند چگونه دفاع کنند. شرایط استقلال در خط حمله هم بهتر شده ولی آنها باید در کارهای تهاجمی با برنامه‌تر باشند که این موضوع با تمرین بیشتر عملی خواهد شد.

 

*چرا مهاجمان استقلال در گل زدن ناکام بوده‌اند؟

این مشکل بیشتر به مسائل روحی وروانی مربوط می‌شود. مهاجمان استقلال از لحاظ فنی بازیکنان خوبی هستند ولی فشار زیادی روی آنها وجود دارد. قطعاً مشکل آنها با تمرینات بیشتر برطرف می‌شود و مهاجمان استقلال باید اعتماد به نفس بالایی پیدا کنند.

 

*ولی خیلی‌ها معتقدند که استقلال نیاز به یک مهاجم گلزن و ششدانگ دارد؟

بحث انتقاد از مهاجمان بعد از بازی با سیاه‌جامگان شروع شد که چند فرصت خوب را از دست دادند. به هر حال این فشارها وجود دارد ولی فکر می‌کنم مشکل اصلی استقلال این نیست.

 

*خیلی‌ها معتقدند خریدهای علیرضا منصوریان به درد استقلال نخوردند. نظر تو چیست؟

خیلی‌ها در این خصوص صحبت کرده‌اند و گفته‌اند که خریدهای استقلال احساسی و بدون منطق انجام شد. چند وقت پیش دیدم که آقای علی چینی نسبت به این حرف‌ها موضع‌‌گیری کرد و بهتر است من هم صحبتی در مورد خریدهای استقلال نداشته باشم چون ممکن است کادر فنی قبلی ناراحت شوند. من نمی‌خواهم خریدهای استقلال را زیرسؤال ببرم، فقط باید بگویم که بهترین خرید این تیم جپاروف بود و استقلال در پست او واقعاً به جذب بازیکن نیاز داشت.

 

*شانس اول قهرمانی را به کدام تیم می‌دهی؟

استقلال با همین روند می‌تواند خودش را به کورس قهرمانی برساند.

 

*یعنی تو معتقدی استقلال با 16 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس می‌تواند به این تیم برسد؟

اگر نتایج اخیر استقلال را ببینید، متوجه خواهید شد که این موضوع غیرممکن نیست و استقلال می‌تواند به صدرجدول برسد. زمانی که پرویز مظلومی در استقلال بود فکر می‌کنم در پایان نیم‌فصل اول 14 امتیاز از سپاهان بیشتر داشتیم. آنها این اختلاف را جبران کردند و حتی با 6 امتیاز بالای سر ما قرار گرفتند. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و نیم‌فصل دیگر باقی‌مانده است. اگر این سؤال را 2 ماه پیش از من می‌پرسیدید هیچ شانسی برای قهرمانی استقلال قائل نبودم ولی الان شرایط تغییر کرده است و استقلال با این انگیزه‌ای که بازیکنان دارد، می‌توانند به قهرمانی هم فکر کنند.

 

*راستی ماجرای طلب تو از استقلال به کجا رسید؟

هنوز اتفاقی نیفتاده و یک ریال هم پول نگرفتم. آقای افتخاری گفته بود که استقلال 20 میلیارد تومان به طلبکارانش پول داده است ولی من که پولی نگرفته‌ام. جالب اینجاست آنهایی که از من طلبکار هستند به من می‌گویند تو از استقلال پول گرفته‌ای اما به ما دروغ می‌گویی! واقعاً نمی‌دانم چه‌کار باید کنم.

 

*ظاهراً گفته بودی که اگر به جایی نرسی در نهایت شکایت می‌کنی؟

مسئولان استقلال دوست دارند من از این تیم شکایت کنم چون آنها می‌خواهند من را مقابل هواداران قرار بدهند. من بارها از آنها خواسته‌ام که در مورد طلبم صحبت کنیم و پولم را بگیرم اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. من سال‌ها برای استقلال زحمت‌کشیده‌ام و همه می‌دانند که چگونه قرارداد امضا می‌کردم. هیچ وقت برای استقلال مبلغ تعیین نکردم و همیشه به این باشگاه تخفیف می‌دادم.

 

*ظاهراً ممنوع الخروج هم شدی؟

بله، همین‌طوراست. متأسفانه باشگاه استقلال رفتاری را با من انجام داده که حتی در زندگی شخصی هم با چالش مواجه شده‌ام. من شایسته چنین رفتاری نبودم و طبیعتاً اگر به حقم نرسم، مجبور هستم شکایت کنم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pabmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست عجیب برهانی از استقلال / مالیات من را بدهید!