تاریخ انتشار: 1396/09/15 23:07
کد خبر: 170540

اشتباه ستاره سپیدرود علت پیروزی پرسپولیس

بازی سپیدرود و پرسپولیس یک بازی درگیرانه و پربرخورد بود که البته روی چمن مصنوعی و عجیب ورزشگاه سردار جنگل تبدیل به مسابقه ای کم حادثه شد و در نهایت نتیجه بازی روی یک ضربه ایستگاهی رقم خورد.
اشتباه ستاره سپیدرود علت پیروزی پرسپولیس

پرسپولیس در رشت و از یک بازی سخت و نزدیک توانست با سه امتیاز بیرون بیاید. پرسپولیس برای رسیدن به این سه امتیاز با ارزش ۸۲ دقیقه تلاش کرد و در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. از دلایلی که پرسپولیس در این بازی به دشواری پیروز شد بازی تاکتیکی سپیدرود بود که کناره های زمین را با بازیکنان دونده و با تجربه اش بسته بود. حسین کعبی یکی از این بازیکنان بود که نقشش را در این بازی خوب ایفا کرد و تا حدودی توانست فشار حملات سمت چپ پرسپولیس را بسیار کم کند.

برانکو برای گریز از حربه تاکتیکی در نیمه دوم گادوین منشا را بیرون کشید و فرشاد احمدزاده را به میدان فرستاد تا در کناره ها تقویت شود. با ورود احمدزاده ، وحید امیری به سمت راست رفت و در نقش وینگر راست بازی کرد و احمدزاده وینگر چپ شد و اتفاقا خطای حسین کعبی روی این بازیکن منجر به ضربه ایستگاهی در سمت راست دفاع سپیدرود و تنها گل پرسپولیس شد.

کعبی که در این ۸۲ دقیقه بازی کم اشتباهی را انجام داده بود روی صحنه فرار فرشاد احمدزاده تکل بلندی زد و در گوشه هجده قدم مرتکب خطا شد. این خطا را مسلمان کوتاه به هجده قدم فرستاد و علیپور با ضربه پای چپ آنرا تبدیل به گل سه امتیازی تیمش کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pad5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نزهتی: از پرسپولیس کاملا سرتر بودیم / داور به نفع پرسپولیس گرفت