تاریخ انتشار: 1397/11/04 16:20
پیش بازی پیشگامان پارس تهران - آریا سنگسر مهدی شهر؛
کد خبر: 112664

جدال پایین جدولی ها/برد به کام پیشگامان پارس یا آریا سنگسر

تیم های پیشگامان پارس تهران و آریا سنگسر مهدی شهر از چارچوب هفته پنجم لیگ دسته سوم مرحله نهایی به مصاف هم خواهند رفت.
جدال پایین جدولی ها/برد به کام پیشگامان پارس یا آریا سنگسر

یکی دیگر از دیدار های هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته سوم در گروه دوم بین پیشگامان پارس تهران و آریا سنگسر مهدی شهر در روز جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ در وزشگاه شهید کشوری برگزار خواهد شد.

دو تیم پیشگامان پارس تهران و آریا سنگسر مهدی شهر در انتهای جدول گروه دوم قرار دارند آریا سنگسر با ۴ بازی و کسب ۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفته و پیشگامان پارس با ۳ بازی و گرفتن یک امتیاز در انتهای جدول در رتبه دهم جای گرفته است.

دو تیم برای کسب برد و گرفتن سه امتیاز به میدان خواهند رفت که حداقل برای یک هفته هم شده رنگ شادی را ببینند دو تیم تا به حال هیچ بردی کسب نکردند و تساوی در این دیدار برای هیچ یک از دو تیم سودی ندارد و‌ هر دو تیم برای کسب سه امتیاز حساس پا به میدان خواهند گذاشت.

پیشگامانی ها که می خواهند از بازی خانگی خود استفاده کرده و‌ با برد این بازی خود را از انتهای جدول جدا کند اما در مقابل هم همین انگیزه نیز وجود دارد و سنگسری ها با بردی شیرین در خارج از خانه میتوانند خود را تا میانه های جدول بالا بکشند.

شاگردان بهمن فروتن در پیشگامان پارس تهران هفته گذشته نتیجه نامطلوبی در کاشان کسب کردند و با نتیجه ۴بر۰ مغلوب ذوالفقار شدند و شاگردان مهدی رشیدی در آریا سنگسر هم هفته گذشته با شکست روبرو شدند و با نتیجه ۱بر۰ مقابل استقلال شوش در دیداری خانگی نتیجه را وگذار کردند.

حال در جدال پایین جدولی ها کدام تیم بازی را خواهد برد روز جمعه مشخص خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdbkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دانشگر: از جایگاه استقلال اصلاً راضی نیستیم