تاریخ انتشار: 1397/11/17 19:23
کد خبر: 110988

تراکتورسازی 3 - صنعت نفت 0 ؛ شروع طوفانی تراکتور با لیکنز

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان از روز چهارشنبه (17 بهمن ماه) به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که در پایان سرخپوشان تبریزی با برتری 3-0 برابر نفت مسجد سلیمان، نیم فصل دوم را با یک بردِ قاطع شروع کردند.
تراکتورسازی 3 - صنعت نفت 0 ؛ شروع طوفانی تراکتور با لیکنز

دو تیم تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان در حالی از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که سرخپوشان تبریزی با حمایت هوادارانِ پرشور خود از این بازی تنها برد می خواهند تا با پیروزی در این دیدار، بتوانند از کورس قهرمانی لیگ عقب نیفتند. بازگشت مهاجم ایرلندی تراکتور، آنتونی استوکس به این تیم و حضور نداشتن کنستانت در لیست 18 نفره از نکات جالب ابتدایی این دیدار بوده است. تی تی ها بازی را هجومی تر آغاز کردند. مسعود شجاعی در دقیقه 3 می رفت تا با ضربه سر، در همان شروع بازی دروازه نفت را باز کند که فرعباسی با واکنشی خوب، ضربه شجاعی را مهار کرد. در دقیقه 15، نفوذ خوب سوگیتا از سمت چپ و ارسال این بازیکن با دفع مدافع نفت مسجد سلیمان همراه بود تا توپ به کرنر برود.

 در دقیقه 19، حرکت خوب استوکس از سمت راست با ارسال این بازیکن بر روی دروازه نفت همراه بود که با دفع کولیبالی، یک ضربه کرنر نصیب بازیکنان تراکتور شد. در این دقایق بازیکنانِ تراکتورسازی حاکم مطلق توپ و میدان هستند. در دقیقه 22، شوت محکم دانیال اسماعیلی فر از پشت محوطه جریمه را فر عباسی به خوبی برگشت داد. در دقیقه 25، پاس عمقِ استوکس به اشکان دژاگه از بین مدافعان نفت همراه بود که با خروج فر عباسی این موقعیت نیز از تراکتوری ها گرفته شد. در دقیقه 29، نفتی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که نتوانستند از آن به خوبی استفاده کنند.

در دقیقه 37 در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان، استوکس به زمین خورد که رضا کرمانشاهی، تصمیم به ادامه بازی گرفت. در دقیقه 45، بازهم این فر عباسی دروازه بانِ نفت مسجد سلیمان بود تا استوکس و تراکتورسازی را ناکام بگذارد. ضربه زیبا و روپای آنتونی استوکس در این دقیقه را فرعباسی با یک واکنش خوب برگشت داد تا به تنهایی ستاره تیمش در نیمه اول این بازی باشد. با سوت رضا کرمانشاهی، دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم برای سرخپوشان تبریزی، طوفانی آغار شد. در دقیقه 49، با خطای کولیبالی بر روی بازیکن تراکتور، بازیکنان این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی، چسبیده به خط محوطه جریمه شدند.

 ضربه اشکان در دقیقه 50 به گل دروازه فر عباسی می نشیند. بازیکنان  تراکتور ابدا به این گل راضی نیستند و حملات پردامنه زیادی را بر روی دروازه زردپوشان پدید آورده اند. بازی بسیار جذاب و زیبا دنبال می شود. حملات ادامه دار سرخپوشان به گل دوم این تیم توسط سوگیتا در دقیقه 56 می انجامد. پرشورها در دقیقه 66 به گل سوم خود نیز دست می یابند. سید محمد موسوی به اشتباه دروازه خودی را باز می کند تا اختلاف به سه گل برسد. در دقیقه 677، پاس عمقی استوکس به دانیال اسماعیلی فر همراه بود که ضربه اسماعیلی فر با بی دقتی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

در دقیقه 71، آنتونی استوکس با یک استپ زیبا صاحب یک فرصت گلزنی می شود که شوت محکم او را فر عباسی به خوبی برگشت می دهد. فر عباسی در این بازی، چندین موقعیت گلزنی را از مهاجمِ ایرلندی تراکتور به خوبی گرفته است. چهار دقیقه بعد پاس زیبای اکبر ایمانی که به تازگی به تراکتور پیوسته به آنتونی استوکس همراه بود که آنتونی نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند تا این بخت گلزنی نیز از دست برود. در دقیقه 87، ضربه یوکیا سوگیتا با بدشانسی به تیرک دروازه نفت مسجد سلیمان برخورد کرد. بازی در دقایق پایانی کم افت و خیز دنبال می شود. سوت پایان بازی توسط کرمانشاهی نواخته می شود و تراکتورسازی به یک برد پرگل در هفته شانزدهم لیگ برتر دست می یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdroa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی یک نیمه‌ای تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان