تاریخ انتشار: 1397/11/17 23:20
کد خبر: 110964

پیش بازی گل گهر - آلومینیوم؛ وقت انتقام فرا رسید/ کار سخت سیرجانی‌ها برابر تیم احیا شده فراز

گل گهر در گام بیستم خود میزبان تیمی است که تنها شکست فصل را بر آنها تحمیل کرده است.
پیش بازی گل گهر - آلومینیوم؛ وقت انتقام فرا رسید/ کار سخت سیرجانی‌ها برابر تیم احیا شده فراز

از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول، عصر پنجشنبه گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی(ع) به مصاف الومینیوم اراک می رود. شاگردان وینکو که در نیم فصل دوم نتایج خوبی رقم زده اند در یکی از مهمترین دیدارهای فصل باید برابر شاگردان احیا شده فراز کمالوند قرار گیرند.

اراکی ها از چهار بازی نیم فصل دوم ، دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده اند و با ۳۱ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه پنجم جدول امید زیادی به کسب سهمیه لیگ برتر دارند.

اراکی ها که تبهر خوبی در کار دفاعی دارند و در این فصل از ۱۹ بازی ۱۷ گل دریافت کرده اند قطعا روز سختی برابر بهترین خط حمله لیگ خواهند داشت.

گل گهر سیرجان تا اینجا ۳۶ گل به ثمر رسانده و صاحب زهردار ترین خط حمله لیگ است اما این دلیلی بر پیروزی در بازی رو پنجشنبه نیست.

گل گهر در نیم فصل اول تنها شکست خود را برابر آلومینیوم تجربه کرد و در آن بازی امین پور علی یک پنالتی را هدر داد و حالا آنها با انگیزه های زیادی به دنبال انتقام آن شکست تلخ هستند.

بی شک بازی پنجشنبه برای اراکی ها بازی مرگ و زندگی است و آنها برای اینکه از کورس مدعیان جا نمانند دست به هر کاری میزنند تا دست خالی سیرجان را ترک نکنند.

تمرکز کافی ، تلاش و فرصت طلبی بازیکنان نقش مهمی در تعیین برنده بازی حساس هفته ایفا می کند.

قطعا شاگردان وینگو می دانند که هنوز تا صعود راه سخت و پرفراز و نشیبی پیش رو دارند و اگر از امتیازات خانگی استفاده نکنند کارشان در هفته های پایانی سخت خواهد بود.

برای تیمی که آرزوهای بزرگی در سر دارد قطعا پیروزی بر الومینیوم اراک نباید سخت باشد اما فوتبال ثابت کرده که نتیجه هر بازی در همان ۹۰ دقیقه رقم می خورد و برنده و بازنده بازی را بر اساس سابقه و اسم و رسم تیم و رتبه جدول انتخاب نمی کنند.

گل گهر از ۷ بازی آینده خود ۵ بازی را میزبان است و اگر بتواند حداکثر استفاده را از این میزبانی ها بکند در هفته های پایانی کار راحت تر و بی استرس تری پیش رو دارد.

حضور پرشور هواداران سیرجانی در ورزشگاه در کسب امتیازات خانگی نقش مهمی در این مقطع از فصل ایفا خواهد کرد.  باید دید پنجشنبه روز کدام تیم است.

آیا گل گهر با پیروزی بر آلومینیوم راه خود را از مدعیان جدا می کند یا اراکی ها با متوقف کردن وینکو و شاگردانش رقابت در بالای جدول را فشرده تر خواهند کرد؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdrva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد آلومینیوم اراک مقابل گل گهر؛ ربیعی به صدر رسید/ گل گهر همچنان در جمع مدعیان

کفش طلای لیگ یک پای چه کسی است؟
اختصاصی| آشنایی بیشتر با بهترین پاسورهای لیگ؛