تاریخ انتشار: 1397/10/19 19:56
کد خبر: 114464

پیش بازی مس رفسنجان - قشقایی؛ دوئل بزرگ برای کاکوها/ شکست دور رفت جبران می‌شود؟!

هفته هجدهم و اول از دور برگشت رقابتهای لیگ دسته اول کشور عصر فردا پنجشنبه 20 دیماه 97 از ساعت 14 آغاز خواهد شد.
پیش بازی مس رفسنجان - قشقایی؛ دوئل بزرگ برای کاکوها/ شکست دور رفت جبران می‌شود؟!

در حساس ترین بازی این دیدارها دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و قشقایی شیراز در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان و با قضاوت حسین زمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که مسی های رفسنجان در نیم فصل اول نتوانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و در پایان نیم فصل از 15 بازی 2برد،5 تساوی ، 8 باخت و 11 امتیازدر رتبه 15 جدول رده بندی قرار گرفته است. این در حالی است که قشقایی شیراز حریف مس رفسنجان در بازی فردا با 22 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

در دیدار رفت این دو تیم که در ورزشگاه تازه تاسیس پارس شیراز برگزار شد مس رفسنجان توانست حریف خود را با گلهای حمید طاهری فر و اکبر صغیری با نتیجه 4-1 شکست دهد. حال باید دید میشو کرستیچویچ و بازیکنانش در بازی فردا می توانند با شروع خوب به روزهای اوج خود برگردند.

مس رفسنجان در نیم فصل دست به تغیرات زد و توانست سلمان بحرانی و حامد حیدری از فجر سپاسی شیراز، سید سجاد موسوی از نیروی زمینی، حامد محمودی از مس کرمان و علی سلیمی دروازه بان نیم فصل اول بادران تهران را به خدمت بگیرد و همچنین: رضا یزدان دوست، احمد داودی، سید احمد حیات منش، علی اکبر حیدری نیا(به فجر شهید سپاسی شیراز جهت خدمت مقدس سربازی) و سعید ابراهیم پور از مس رفسنجان جدا شدند.

همچنین از نقل و انتقالات قشقایی شیراز نیز می‌توان به خروج مهرداد علیزاده، سید کاظم رحمانى، حمید سفیدگرى و رسول بهاروندى و جذب  على مصلى نژاد، سهیل نیکنام و مهرداد جماعتى اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdygd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به عملکرد قشقایی؛ چهار برد پیاپی / سیاه‌جامگان کار را خراب کرد