تاریخ انتشار: 1397/01/14 16:00
کد خبر: 153688

مقایسه نوراللهی و ربیع‌خواه در ازبکستان؛ بیست بیشتر از نود

نوراللهی دیشب دقیقه ۷۰ وارد زمین شد اما مقایسه عملکردش در همین مدت زمان کوتاه با ربیع‌خواه که ۹۰ دقیقه در زمین حاضر بود تفاوت بزرگی را نشان می‌دهد.
مقایسه نوراللهی و ربیع‌خواه در ازبکستان؛ بیست بیشتر از نود

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته‌هاست که احمد نوراللهی همراه با پرسپولیس تمرین می‌‌کند و توانسته خود را با مدافعان و مهاجمان پرسپولیس هماهنگ کند. با این وجود اما برانکو همچنان اصرار به استفاده از ربیع‌خواه در خط هافبک دارد. دیشب هم ربیع‌خواه از ابتدا برای پرسپولیس بازی کرد و نوراللهی در ۲۰ دقیقه پایانی وارد زمین شد. مقایسه عملکرد دو بازیکن نشان می‌دهد برانکو در آسیا که بازی‌های سخت حذفی پیش روی پرسپولیس است نیاز به تحولی جدی دارد.

در بخش تدافعی ربیع‌خواه و نوراللهی تقریبا عملکردی مشابه داشتند و در نبردها و کنش‌های دفاعی به یک اندازه تاثیرگذار بودند. در بخش تهاجمی اما طبق معمول ربیع‌خواه با وجود حضور کامل ۹۰ دقیقه‌ای کمترین تاثیرگذاری ممکن را داشت در حالی که نوراللهی در ۲۰ دقیقه حضورش موثر بود و در حملات سرخپوشان نقشی مهم داشت. نوراللهی بعد از ورود به زمین ۳ شوت به دروازه ثبت کرد. در حالی که دیگر بازیکنان پرسپولیس در مجموع ۹۰ دقیقه نتوانستند بیشتر از ۳ شوت در چارچوب نسف قارشی ثبت کنند. در طراحی حملات هم شماره ۸ قرمزها تاثیرگذار بود و با ثبت دو پاس کلیدی به طور متوسط هر ۱۰ دقیقه یک بار برای پرسپولیس موقعیت‌سازی کرد. در حالی که مجموع عملکرد هجومی ربیع‌خواه در یک شوت در چارچوب خلاصه می‌شود. پرسپولیس برای بازی‌های حذفی آسیا نیاز به عملکرد قدرتمندتری نسبت به مرحله گروهی دارد و باید دید برانکو نیاز به تغییر را در ترکیب تیم‌اش حس می‌کند یا در همچنان روی همان پاشنه همیشگی خواهد چرخید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pe9jo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس بدون ربیع خواه چه تفاوتی داشت؟