تاریخ انتشار: 1395/09/15 11:27
کد خبر: 245016

از حضور یک استقلالی در پرسپولیس ناراحتم/ طارمی مثل «بزیک» شده است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی ناراحتم که یک استقلالی در مدیریت باشگاه پرسپولیس حضور دارد.
از حضور یک استقلالی در پرسپولیس ناراحتم/ طارمی مثل «بزیک» شده است

به گزارش فرتاک ورزشی، اسماعیل حلالی در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: تا به اینجای فصل، پرسپولیسی‌ها به هارمونی تاکتیکی نرسیده‌اند. آنها در بازی‌های اخیر مشکلاتی داشتند که به نظر من به دلیل عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات این تیم بوده است.

وی ادامه داد: یکی از نکات مثبت پرسپولیس در این فصل این است که به تیم‌های حریف، موقعیت‌های گل کمی می‌دهد. هر چند در گلزنی هم مشکلاتی وجود دارد. البته این روزها روی مهدی طارمی، فشار زیادی به وجود آمده و او به همین دلیل نتوانسته در گلزنی موفق باشد. ما نباید روی این بازیکن زیاد حساس شویم. در زمان ما هم چنین فضایی برای ادموند بزیک ایجاد شده بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع که فضای فوتبال کشورمان نسبت به چند سال پیش تغییر کرده، گفت: متأسفانه امروزه احترام‌ها در فوتبال ایران کم شده است و حتی مثل گذشته شاهد تعصب به پیراهن تیم نیستیم. زمانی که من هنوز به پرسپولیس نرفته بودم و این تیم پیشنهادی به من نداده بود، مرحوم ناصر حجازی از من خواست به استقلال بروم اما دلم راضی نشد این کار را انجام دهم.

حلالی تصریح کرد: متأسفم که این روزها در پرسپولیس، کسانی حضور دارند که عاشق این تیم نیستند و خیلی ناراحتم که یک استقلالی در مدیریت باشگاه پرسپولیس حضور دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان اوکراینی که به پرسپولیس آمده‌اند، برای عده‌ای نان داشته است. مسئولان باشگاه باید توضیح دهند که چرا این بازیکنان را جذب کرده‌اند. من مدتی در تیم ب پرسپولیس حضور داشتم و از بسیاری از مسائل خبر دارم اما نمی‌توانم آنها را بگویم و قصد دارم این حقایق را در دلم نگه دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pggpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرگیجه پرسپولیس در مورد محمد انصاری