تاریخ انتشار: 1395/09/09 10:25
کد خبر: 246264

وازکز: در بهترین شرایط ممکن به ال کلاسیکو رسیدیم؛ در لالیگا بی رقیب هستیم

در فاصله چند روز تا اولین ال کلاسیکوی فصل، وینگر اسپانیایی رئال مادرید با تأکید خاصی اظهار داشت که تیم مادریدی از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان بزرگ، نسبت به رقیب دیرینه خود برتری زیادی دارد.
وازکز: در بهترین شرایط ممکن به ال کلاسیکو رسیدیم؛ در لالیگا بی رقیب هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال رئال مادرید روز شنبه آینده در حالی در نیوکمپ به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که در این دیدار نمی تواند از چند بازیکن اصلی خود نظیر گرت بیل، تونی کروس و آلوارو موراتا استفاده کند، اما با این وجود لوکاس وازکز به اعتماد به نفس بالای خود و سایر بازیکنان رئال مادرید برای ال کلاسیکو تأکید دارد. این بازیکن ۲۵ ساله که در یک برنامه تبلیغاتی شرکت کرده بود، درباره دیدار هفته آینده برابر بارسلونا به خبرنگار مارکا گفت:

به نظر من زین الدین زیدان به خوبی می داند که بازیکنان خود را چگونه مدیریت کند؛ تیم ما بهترین بازیکنان را در سطح جهان در اختیار دارد و ۳۱ بازی فوق العاده و بدون شکست باعث پیشرفت چشمگیر بازیکنان تیم رئال مادرید شده است.

فصل گذشته رئال مادرید در حالیکه بازی رفت را با هدایت رافائل بنیتز شکست خورده بود، در بازی برگشت برای انتقام از کاتالانها به نیوکمپ رفت و با گل دقایق پایانی کریستیانو رونالدو رقیب نامدار خود را شکست داد. اما وضعیت رئال مادرید در این فصل بسیار متفاوت است؛ آنها در حالی به استقبال ال کلاسیکو می روند که با ۶ امتیاز برتری نسبت به آبی و اناری پوشان، صدرنشین لالیگا هستند. وازکز در این باره می گوید در بهترین زمان ممکن به مصاف بارسلونا می رویم. وی در این باره گفت:

در مقایسه با فصل گذشته، در حالی به استقبال این بازی می رویم که شرایط خیلی خوبی داریم و در بهترین موقعیت روبروی حریف صف آرایی می کنیم. ما صدرنشین واقعی و بدون رقیب لالیگا هستیم که در شرایط آرمانی قرار گرفته و مصمم هستیم تا ۳ امتیاز کامل ال کلاسیکو را به دست بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgjnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار فوق العاده زیدان در 32 دیدار ابتدایی در لالیگا به نسبت گواردیولا، انریکه، مورینیو و پیگرینی