تاریخ انتشار: 1395/09/25 22:42
نامجومطلق:
کد خبر: 242740

آقای منصوریان! این فشار روی قلعه نویی هم بود، ادامه بده

پیشکسوت استقلال گفت:تیم نتیجه نگیرد، همیشه انتقادات هست، حالا هر کسی می خواهد سرمربی باشد.
 آقای منصوریان! این فشار روی قلعه نویی هم بود، ادامه بده

مجید نامجومطلق در رابطه با برتری استقلال مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: نیمه اول که بازی خوبی نبود. نه استقلال خوب بازی کرد و نه تیم پدیده. شاهد بازی سرد و بی روحی بودیم. استقلال با توجه به تغییراتی که داده بود، نیروی جوان بیشتری در زمین داشت و همین باعث شد شرایط برایش در نیمه دوم بهتر شود.

وی افزود: با توجه به دوندگی بازیکنان نیمه دوم وضعیت استقلال بهتر شده بود. در بحث دوندگی، پرس و حملات پرتعداد روی دروازه حریف استقلال تغییر کرده بود. در نهایت با یک گل هم به پیروزی رسید. این تغییر و تحولات در کل به نفع تیم استقلال شد. مهمتر از همه اینکه در خلق موقعیت توانست وضعیت بهتری از بازیهای قبلی داشته باشد.

مربی سابق استقلال درباره فشاری که روی منصوریان آمده و بغض او در پایان بازی تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است و همه انتظار دارند بهترین نتایج ر ا بگیرد. تماشاگران دنبال پیروزی و موفقیت هستند. تیم نتیجه نگیرد، همیشه انتقادات هست، حالا هر کسی می خواهد باشد.

نامجومطلق در ادامه بیان داشت: همین فشار روی امیر قلعه نویی هم بود. او در سال آخری که در استقلال بود، با وجود افتخارات زیادی که به دست آورده، مورد انتقاد قرار گرفت. این یک امر طبیعی است. تماشاگر دنبال موفقیت است و این انتقادات ربطی به علی منصوریان یا شخص خاصی ندارد. در ضمن این را بگویم که هواداران خیلی منصوریان را دوست داشتند که تا الان تحمل کردند و علیه او شعار ندادند.

وی در خصوص استقبال کم تماشاگران افزود: جدا از سرمای هوا، وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، اینطور می شود. وقتی هم نتیجه بگیرد، ناخودآگاه حضور تماشاگران بیشتر می شود.

نامجومطلق در پایان گفت: استقلال در نیم فصل باید تقویت شود و نیاز به چند بازیکن دارد. با این وضعیت فکر نمی کنم تا پایان فصل استقلال خواسته هوادارانش را برآورده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgnm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی و منصوریان / تساوی در همه چیز!

منصوریان دو بازیکن متمایز خود را معرفی کرد
قلعه نویی برای من امیر خان است