تاریخ انتشار: 1396/04/25 17:33
کد خبر: 195588

برانکو به دنبال جذب این بمب نقل و انتقالات نبود!

حضور نام لژیونر ملی پوش فوتبال کشورمان در لیست خرید برانکو تکذیب شد.
برانکو به دنبال جذب این بمب نقل و انتقالات نبود!

قبل از آنکه خبر تمدید قرارداد رسمی مسعود شجاعی با باشگاه پانیونیوس به صورت رسمی از طریق رسانه‌های یونانی منتشر شود، شایعه بازگشت مسعود به لیگ ایران و حضور در باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید.

حتی یکی از رسانه‌های مهم کشورمان نوشت: «این بازیکن با قراردادی بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون تومان قرار است پرسپولیسی شود» و برخی از منابع خبری که پیگیر ماجرا بودند، دلیل این امر را همکاری برانکو با شجاعی قبل از جام جهانی‌ 2006 آلمان عنوان کردند و نوشتند: «برانکو به حدی این بازیکن را دوست داشت که او را در 22 سالگی با خود به جام جهانی‌ برد» و اصلاً بعید نبود با این شرایط، هواداران، شایعه حضور شجاعی در پرسپولیس را باور کنند.

با این حال یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «از روز اولی که نام مسعود شجاعی اطراف باشگاه شنیده شد، ما هم دچار شک و تردید شدیم زیرا برانکو هیچ نامی از این بازیکن نیاورده بود و مسعود در لیست کادر فنی ما نبود. از سوی دیگر حتی نمی‌دانستیم قضیه چیست که این خبر را با ذکر رقم پیشنهاد باشگاه به این بازیکن منتشر کردند در حالی که ما سقف قرارداد داشتیم و طبق همان سقف، بازیکن جذب کردیم. آن وقت چطور می‌توانیم بیش از 500 میلیون تومان بالاتر از سقف پول بدهیم تا شجاعی را جذب کنیم!»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkbna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین خبر ممکن برای برانکو در اردوی اوکراین