تاریخ انتشار: 1396/04/08 13:14
جوانگرایی در عمل نه حرف؛
کد خبر: 200016

هدف مشخص سرمربی پرسپولیس

هدف مشخص سرمربی پرسپولیس

 پرسپولیس به احتمال زیاد کار چندانی تا پایان فصل نقل و انتقالات نخواهد داشت و به نظر می‌رسد این باشگاه به بیشتر اهداف نقل و انتقالاتی خود دست پیدا کرده و از همین حالا می‌توان ترکیب اصلی این تیم در فصل آینده را حدس زد.

از جمع بازیکنانی که فصل گذشته فرصت بازی کردن برای این تیم پیدا کردند رامین رضائیان، سروش رفیعی، سامان نریمان‌جهان و شهاب کرمی جدا شده‌اند که میانگین سنی آنها 26.5 است. ورودی‌های پرسپولیس هم شجاع خلیل‌زاده، گادوین منشا، سیامک نعمتی و شایان مصلح هستند. میانگین سنی بازیکنان تازه وارد سرخ‌ها هم که احتمالا می‌توانند در فصل پیش رو برای این تیم به میدان بروند 25.5 است و به این ترتیب ورودی‌های پرسولیس برخلاف استقلال، جوان‌تر از خروجی‌هایش هستند.

این اتفاق در ترکیب اصلی پرسپولیس هم خواهد افتاد! برانکو فصل گذشته معمولا تیمش را چنین آرایشی به زمین می‌فرستاد: بیرانوند، رضائیان، انصاری، حسینی، ماهینی، کامیابی‌نیا، مسلمان، احمدزاده، رفیعی، امیری و طارمی. میانگین سنی این تیم 27.1 بود که حدود یک سال از استقلال فصل گذشته بالاتر بود. اما برانکو امسال تیم اصلی‌اش را، هم از تیم فصل گذشته خود و هم از تیم فصل پیش روی استقلال جوان‌تر می‌‎بیند. ترکیب اصلی پرسپولیس در فصل آینده احتمالا چنین خواهد بود: بیرانوند، مصلح، انصاری، حسینی، محرمی، کامیابی‌نیا، امیری، مسلمان، احمدزاده، طارمی و منشا. میانگین سنی این تیم حدود 26.1 است که یک سال از تیم فصل گذشته برانکو و حدود یک سال و نیم از استقلال این فصل جوان‌تر خواهد بود.

این اتفاق در حالی افتاده که منصوریان در طول مدت حضورش در استقلال بارها از جوانگرایی صحبت کرده اما در عمل شاهد این فرآیند در استقلال نبودیم. ولی برانکویی که کمتر صحبت از جوانگرایی کرده امسال تیم جوانتری را روانه میدان خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkeyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۳ خرید جدید تیم پرسپولیس در تمرین این تیم حاضر شدند

پرسپولیس لیگ هفدهم این گونه تکمیل شد
پایان کار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات