تاریخ انتشار: 1396/03/25 15:29
کدام تیم بازیکن با تجربه لیگ یک را بخدمت می گیرد؟
کد خبر: 203440

فرزاد ایزد و تیم هایی که خواهان او هستند/ بازیکنی با 10 سال سابقه در لیگ یک وکوله باری از تجربه

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در طی چند ماه آینده فصل جدید خود را با حضور 18 تیم برگزار خواهد نمود و تیم ها از هم اکنون در حال یارگیری و تکمیل بازیکنان و کادر فنی خود می باشند.
فرزاد ایزد و تیم هایی که خواهان او هستند/ بازیکنی با 10 سال سابقه در لیگ یک وکوله باری از تجربه

رقابت های فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور را باید یکی از مهیج ترین مسابقات فوتبال دسته یک در طی چندین سال گذشته دانست. حساسیت وهیجانی که تا آخرین روز به همراه تیم های دارای شانس صعود و تیم های کاندیدای سقوط بود. مسابقاتی زیبا که نشان داد می توان در این سطح از فوتبال نیز شاهد بازیهای خوب و حساسیت های فراوان بود وخیل عظیم طرفداران را راضی نگه داشته و نگاه ها را متوجه خود نماید.

 

این هیجانات باعث گردیده که برای فصل پیش روی لیگ دسته اول کشور، مدیران باشگاه ها با قدرت بیشتری حضور داشته و برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند و از طرفی بازیکنان و مربیان نیز با دقت  و وسواس خاصی به انتخاب تیم مورد نظر خود بپردازند و این یعنی این که باید منتظر رقابت های حساسی درلیگ دسته اول باشیم.

 

در این زمینه فرزاد ایزد هافبک با تجربه و تکنیکی فوتبال کشور که 10 سال سابقه بازی در تیم های لیگ دسته اول فوتبال را دارد، قصد دارد برای این فصل از رقابت ها با دقت بیشتری تیم مورد نظر خود را انتخاب نماید و در حال حاضر پیشنهادات  را بررسی می کند.

فرزاد ایزد

فرزاد ایزد در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک ورزشی که به کدام تیم خواهد پیوست، گفت: بعد از 10 سال حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور نباید برای حضوردر چه تیمی خیلی عجله کنم، بلکه باید شرایط طرفین منطقی باشد و بدون شتاب تیم مورد نظر را انتخاب نمایم.

 

وی در ادامه افزود: سالها در لیگ دسته اول فوتبال کشور بازی کرده ام و در سن 30 سالگی به تجاربی دست یافته ام و دوست دارم در طی این چند سال که به پایان دوران بازیکنی من باقی مانده است  در تیمی بازی کنم که  طرفین همدیگر را درک کنند و من  هم نشان داده ام در هر تیمی که حضور داشته ام تمام توان خود را بکار گرفته ام.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkg6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچه در نیم فصل اول لیگ یک گذشت+فیلم

نائیجی جای دیگری دوباره ناجی می شود!
با بی‌مهری‌های افراد خاص؛