تاریخ انتشار: 1396/03/17 08:17
کد خبر: 205564

سکوت ستاره ملی پوش استقلال شکست: خیلی‌ها درک ندارند و به راحتی تهمت می زنند!

در جریان بازی برگشت استقلال تهران و العین امارات که با شکست سنگین 6 بر یک آبی‌پوشان همراه بود، خیلی‌ها از کادرفنی گرفته تا تمام بازیکنان داخل زمین در حد انتظار ظاهر نشدند؛ همان‌طور که برخی می‌گویند مهدی رحمتی درون دروازه روی 3گل مقصر صددرصد بود. اما در این بین انتقاداتی هم شامل حال وریا غفوری مدافع راست و ملی‌پوش تیم استقلال شد که تا چند روز قبل ازآن بازی با مصدومیت روبه‌رو بود.
سکوت ستاره ملی پوش استقلال شکست: خیلی‌ها درک ندارند و به راحتی تهمت می زنند!

حالا وریا بعد از چند روز سکوت حرف‌هایی را در دفاع از خود زده  است.

  •   بعد از شکست 6 بر یک استقلال تهران مقابل العین برخی می‌خواستند این شکست را گردن تو بیاندازند، نظر خودت در این‌باره چیست؟

دقیقا همین‌طور است. این دست از افراد اگر یک‌ذره منطق داشتند و با شعور بیشتر به اتفاقات بازی با العین نگاه می‌کردند متوجه می‌شدند یک بازیکن نمی‌تواند مقصر باخت به این سنگینی باشد. خیلی‌ها گفتند وریا در این بازی سرحال نبود. بله، من آماده نبودم به‌خاطر اینکه مصدوم بودم و یک ماه تمرین نداشتم و مدام در کلینیک بودم. قبل از بازی برگشت هم بازی نکردم! آن‌هم بازی به این مهمی ‌که خیلی بازی سنگینی بود.

  •    از چند روز قبل از بازی برگشت با العین توانستی تمرینات خود را پیگیری کنی؟

من 6، 7روز قبل از بازی تمریناتم را آغاز کردم و بعید می‌دانم در این مدت بتوان به صددرصد آمادگی رسید. به هرحال مشخص بود من نمی‌توانم آماده این بازی آن‌هم با آب‌وهوای شرجی امارات شوم. ولی متاسفانه یکسری افراد روی قصد و غرض حرف‌هایی می‌زند که نمی‌توانیم هم جلوی دهان آنها را بگیریم!
   تو یک ملی‌پوش هستی و در بازی‌هایی که در طول فصل برای استقلال انجام دادی عملکرد قابل قبولی داشتی. حالا اینکه چرا این اتفاقات در مورد تو می‌افتد جای سوال دارد.
من هر موقع مصدوم نبودم و بازی کردم جزو بهترین‌ها بودم و به خودم ایمان دارم. این را همه می‌دانند.

  •    در راستای اتفاقات بعد از بازی با العین در برخی رسانه‌ها و کانال‌های فضای مجازی نام تو را در لیست مازاد قرار دادند، در این‌باره چه صحبتی داری؟

من قرارداد ندارم که در لیست مازاد قرار بگیرم! تصمیم با من است که در استقلال بمانم یا نباشم. اگر سرمربی من را نخواهد خیلی راحت می‌روم و بازیکن جانشین را برایم انتخاب می‌کند اما اگر من را بخواهد من تصمیم‌گیرنده هستم.

  •     حالا خودت دوست داری در استقلال بمانی؟

واقعا با اتفاقاتی که بعد از بازی با العین افتاد شرایط خیلی سخت شده است! من استقلال را دوست دارم. دوست دارم بمانم و دینم را ادا کنم. من بازی آخر استقلال با العین مصدوم نبودم ولی آماده نبودم؛ آن‌هم به دلیل آسیب‌دیدگی که داشتم طبیعی بود. یک موضوعی هم که وجود دارد اینکه قبل از بازی برگشت با العین مردم و هواداران استقلال خیلی به من لطف داشتند و انرژی مثبت می‌دادند اما بعد از باخت سنگین مقابل العین به‌نوعی اتفاقاتی افتاد که اصلا انتظار نداشتم. هواداران حق دارند انتقاد کنند اما نباید فحاشی کنند و تهمت بزنند.

  •   چه تهمت‌هایی زدند؟

اینکه بگویند بازیکنان کم‌کاری کردند و فکر کنند کم‌کاری شده یا تهمت بزنند در حد خودتان ظاهر نشدید و از این قبیل حرف‌ها که اصلا صحیح نیست، آدم را اذیت می‌کند. بالاخره فوتبال بالا و پایین زیاد دارد ولی واقعا الان ماندن در استقلال با این قبیل برخوردها سخت شده است. اصلا انتظار چنین رفتارهایی را نداشتم. با این حال فرصت است، باید ببینم چه پیش می‌آید.

  •    معلوم است که از این تهمت‌ها و فحاشی‌ها که شده خیلی ناراحت هستی.

واقعا خیلی بد است. خیلی‌ها درک ندارند و همین‌طور حرف می‌زنند! اگر مصدوم نبودم حلواحلوایم می‌کردند. مردم هم صبر ندارند! این همه بازیکن در فوتبال دنیا مصدومیت برایشان پیش می‌آید. به‌طور نمونه ریبه‌ری و روبن بیشتر از یک‌سال مصدوم بودند اما بایرن‌مونیخ قراردادشان را تمدید کرد؛ تازه سن آنها 34-33سال است، من که 29ساله هستم می‌گویند این پیر است و هزارتا حرف درمی‌آورند. خبرگان فوتبال می‌گویند اوج فوتبال یک فوتبالیست 30 و 31سالگی است. یک مثال دیگر را هم بگویم؛ همین گرت بیل در تیم رئال‌مادرید که به عنوان گران‌ترین بازیکن جهان شناخته شد، خیلی از زمان طول فصل را مصدوم بود اما این همه  بحث در موردش مطرح نشد. یک موضوع دیگر هم باید بگویم.

  •    چه موضوعی؟

هیچ بازیکنی دوست ندارد برای تیم محبوب و متبوعش بازی نکند؛ آن‌هم تیمی ‌که به آن علاقه دارد و از مدت‌ها قبل هوادار آن بوده است. با این حال نمی‌توان جلوی دهان مردم را هم گرفت! فقط از علیرضا منصوریان خیلی تشکر می‌کنم، امسال در خیلی جاها کمکم کرد و با من راه آمد.

  •    خود منصوریان طی چند روز اخیر در مورد ماندنت در استقلال صحبتی با تو نکرده است؟

فعلا هیچ خبری نیست! تماسی نگرفتند، من هم هنوز تصمیم نهایی‌ام را نگرفته‌‌ام. بالاخره همین‌طور که گفتم فوتبال بالا و پایین زیاد دارد اما این مصدومیت اوضاعم را به هم ریخت. من حتی در تیم ملی به‌راحتی شانس بازی کردن داشتم. می‌توان گفت از آماده نبودن در بازی آخر مقابل العین، من بیشترین ضرر را کردم. باز خداراشکر سلامتی‌ام را به دست آوردم و الان هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی ندارم و هر جا بروم با آمادگی شروع می‌کنم.

  •    گویا قرار است برای حضور در اردوی تیم ملی به همراه امید ابراهیمی ‌توسط پزشکان تیم ملی تست شوی، درست است؟

حقیقت اینکه به ما گفتند سه‌شنبه باید در ارزیابی پزشکی شرکت کنیم اما خودم نمی‌دانم موضوع چیست. یعنی می‌خواهند ببینند اگر سالم بودیم به اردوی تیم ملی بپیوندیم یا اینکه فقط تست پزشکی بگیرند که ببینند مصدومیت داریم یا نه! من که برای تست پزشکی مصدومیتی ندارم و می‌توانم 90دقیقه بازی کنم.

  •    براساس اخبار منتشرشده از اردو، گویا کی‌روش می‌خواهد با گرفتن تست پزشکی از تو و امید ابراهیمی ‌اگر مشکلی نداشتید به اردوی تیم ملی اضافه شوید.

من که آرزویم است این اتفاق بیفتد. وقتی بازی با العین هم تمام شد من هر روز تمریناتم را پیگیری می‌کردم تا اگر یک درصد از من خواستند به اردوی تیم ملی بپیوندم با آمادگی بدنی خوبی ملحق شوم. حالا باید منتظر بازگشت تیم ملی از مونته‌نگرو باشیم تا ببینیم تصمیم مربیان در این‌باره چیست.

  •    حرفی مانده که نگفته باشی؟

من فقط از آن‌دسته هواداران واقعی استقلال که با یک برد هوادار این تیم نشده‌اند و با یک شکست هم به بازیکنان فحش نمی‌دهند و تهمت نمی‌زنند عذرخواهی می‌کنم. استقلال تیم بزرگی است و این نتیجه بازی با العین اصلا برای آن قابل قبول نیست. نباید هم این نتیجه به وجود می‌آمد اما بازی فوتبال است. تیم ما هم ناقص بود و چند بازیکن نبودند، خود من هم مصدوم بودم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkl76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختلاف نظر در استقلال بر سر میلاد فخرالدینی

سونامی بزرگ در انتظار استقلال
رحمتی، پادووانی، غفوری، کریمی، برزای و ...در لیست مازاد استقلال!