تاریخ انتشار: 1396/03/30 08:20
کد خبر: 202340

خوشحالم خلعتبری رویم را زمین نیانداخت

شهاب گردان بازیکن فصل گذشته پدیده بعد از یک فصل حضور در این تیم قراردادش را تمدید کرد تا فصل آینده هم در کنار رضا مهاجری فوتبال بازی کند. از سوی دیگر او توانست دوست و همبازی قدیمی خودش را هم برای پیوستن به این تیم راضی کند و بدین ترتیب، محمدرضا خلعتبری عازم مشهد شد و با این تیم قرارداد بست.
خوشحالم خلعتبری رویم را زمین نیانداخت

حضور گردان در این تیم باعث شده بازیکنانی مانند بنگر که دوستی قدیمی با او دارند یا محمد قاضی به پیشنهاد پدیده فکر کنند. در همین رابطه گردان گفت‌وگویی با همشهری‌ انجام داد.

بالاخره دوباره با خلعتبری، دوست قدیمی‌ات همبازی شدید؟
خیلی خوشحال شدم که او به پدیده آمد و فکر می‌کنم او بهترین تصمیم را گرفت چون در این تیم می‌تواند دوباره خودش را نشان دهد. من هم با او صحبت کردم و بالاخره به پدیده آمد. محمدرضا از برادر به من نزدیک‌تر است و فکر می‌کنم با جذب دو سه‌بازیکن دیگر در حد خلعتبری فصل آینده نتایج خیلی خوبی بگیریم.

پس در انتخاب خلعتبری نقش داشتی؟
راستش را بخواهید با او صحبت کردم و خوشحالم روی من را زمین نیانداخت. امیدوارم در شهر امام‌رضا بتوانیم دوباره به روزهای اوج در پدیده برگردیم و همان‌طور که مشکلات پدیده حل شده تیم فوتبال این مجموعه هم بتواند فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

پس مشکلات مالی پدیده حل شده؟
می‌توانم بگویم این باشگاه نسبت به تیم‌های دیگر شرایط مالی بهتر یا نرمال‌تری دارد که از این لحاظ خیالم را راحت می‌کند و نگران نیستم که دوباره مثل سابق دنبال پولم بدوم. ببینید زمانی که باشگاه پول داشت پول‌مان را داد و وقتی هم نداشت الکی ما را گول نزد. خداراشکر در حال حاضر شرایط مجموعه پدیده بهتر شده است.

اما خودت می‌توانستی به تیم‌های معروف‌تری بروی و شاید بازی در پدیده برایت سخت باشد.
ببینید این سرنوشت من بوده و در این شرایط از انتخابم راضی هستم اما در گذشته می‌توانستم صبورتر باشم. به‌عنوان مثال نباید زود از پرسپولیس می‌رفتم. اما در حال حاضر پدیده شرایط خوبی دارد و می‌تواند فصل آینده یقه تمام تیم‌ها را بگیرد. با بازیکنانی که می‌دانم قرار است به این تیم بیایند یکی از قدرت‌های برتر فصل آینده می‌شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkvyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گردان به دوست قدیمی خود رسید