تاریخ انتشار: 1397/02/12 02:04
باید بهترین بازی ممکن را انجام دهیم
کد خبر: 149616

کلوپ: باید ثابت کنیم که استحقاق فینالیست شدن را داریم

سرمربی لیورپول از تیمش خواست با نهایت احتیاط در خانه رم به میدان برود.
 کلوپ: باید ثابت کنیم که استحقاق فینالیست شدن را داریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست بی توجه به برتری 5 بر 2  در بازی رفت با نهایت احتیاط به میدان بروند.

 او گفت: بدون  در نظر گرفتن مصدومان بلندمدت، تنها جو گومز در این دیدار حضور نخواهد داشت. مصدومیت او در اوایل دیدار قبلی، کمی تجدید شد. جو به بازی ادامه داد اما پس از پایان بازی، همچنان احساس مصدومیت می‌کرد. مصدومیت  این بازیکن جزئی است اما هنوز نمی‌دانیم  چه مدتی از میادین دور خواهد بود. به جز مصدومیتگومز، ترکیب نسبتا کاملی داریم. 20 بازیکن به همراه 3 دروازهبان را در لیست قرار داده ایم. نام تعدادی از بازیکنان جوان به چشم می خورد و البته آدام لالانا هم اینجا حضور دارد.

 او در ادامه افزود: واضح است که همه فکر می‌کنند باید از نتیجه کسب شده در بازی رفت، دفاع کنیم اما صرفا به کار بردن چنین برنامه ای برابر تیم‌های هجومی جواب نخواهد داد. باید شجاع باشیم. بازیکنانم در این فصل نشان دادند برای چنین رقابت‌هایی آماده هستند. همان گونه که ما در بازی رفت از حمایت هواداران نهایت بهره را بردیم، رم هم در این بازی به شدت تشویق خواهد شد. تنها در صورت انجام بهترین بازی ممکن در زمین رم می‌توانیم ادعا کنیم لیاقت حضور در فینال را داشته‌ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmjzr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یورگن کلوپ در کنفرانس خبری جنجال به راه انداخت!

جنجال یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی
کلوپ: خواهش می‌کنم سوالات نامربوط از من نپرسید!