تاریخ انتشار: 1396/05/08 17:05
کد خبر: 192340

اولین قول رسمی گادوین منشا به هواداران پرسپولیس

گادوین منشا هنوز نیامده و هنوز در ترکیب اصلی پرسپولیس به صورت کامل بازی نکرده، کلی محبوبیت برای خود دست و پا کرده است.
اولین قول رسمی گادوین منشا  به هواداران پرسپولیس

خیلی‌ها معتقدند منشا بهترین خرید باشگاه پرسپولیس برای فصل هفدهم بود و بعضی‌ها می‌گویند نباید در مورد این بازیکن نیجریه‌ای زود قضاوت کرد. با منشا برای دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید:

*هواداران پرسپولیس به شدت تو را در روز بازی با فولاد تشویق کردند. چه نظری در این مورد داری؟

برای من اتفاق بسیار خوب و جذابی رقم خورد. در حقیقت تصور چنین استقبالی را نداشتم و سورپرایز شدم. لطف هواداران به بازیکنی مثل من که به تازگی به باشگاه بزرگ پرسپولیس پیوسته بی‌نظیر بود و مطمئناً در پی آن هستم تا این لطف را هر طور شده جبران کنم.

*این تشویق‌ها و استقبال گرم، کارت را سخت‌تر نمی‌کند؟

صددر‌صد همین‌طور است و من باید چندبرابر فصل قبل تلاش کنم تا بتوانم رضایت هواداران را به خود اختصاص بدهم. مطمئناً همین کار را خواهم کرد.

*بازی با فولاد را چطور دیدی؟

پرسپولیس مثل یک تیم بزرگ در هر نیمه یک گل زد و در کنترل بازی و دفاع از گل‌های زده‌‌اش عالی عمل کرد. نبض بازی در دست ما بود و توانستیم بهترین نتیجه ممکن را از تلاش‌های‌مان بگیریم.

*بازی برای خودت چطور پیش رفت؟

من برای دقایق زیادی بازی نکردم و از طرفی، چون به تازگی از یک عمل جراحی به زمین برگشته بودم، شرایط برایم کمی سخت بود اما تلاش کردم در همان چند دقیقه کوتاه، به حفظ توپ و رسیدن تیم به اهدافش کمک کنم.

*طی روزهای گذشته شایعات مختلفی در مورد تو شنیده شد از جمله اینکه با برخی بازیکنان به مشکل برخورده‌ای. این شایعات حقیقت دارد؟

من به صورت شفاف می‌گویم هیچ اختلافی با هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس ندارم و احساس می‌کنم در پرسپولیس جو فوق‌‌العاده‌ای از نظر دوستی وجود دارد. پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است که هواداران فوق‌‌العاده‌ای دارد و ما در کنار هم می‌توانیم به خواسته‌ها و موفقیت‌های بزرگی برسیم پس نباید اختلافی هم در میان باشد. از طرفی، من به تازگی به تیم اضافه شده اما و چرا باید به اختلاف با سایر دوستانم در تیم بپردازم.

*این موضوع صحت دارد که هنگام تمرین یا بازی‌های تدارکاتی و اصلاً در همین دیدار با فولاد خوزستان، برخی بازیکنان به تو پاس نمی‌دهند؟

این هم یکی دیگر از همان شایعات است که در این روزها برایم ساخته‌اند. فوتبال یک بازی گروهی است و یک تیم زمانی موفق خواهد بود که بازیکنانش نهایت همکاری را با هم داشته باشند. مسلماً در پرسپولیس هم همین‌طور خواهد بود. ما برای رسیدن به نقطه مشترک هماهنگ تمرین و تلاش می‌کنیم.

*با توجه به اخراج علی علیپور، به نظرت زوج تو و مهدی طارمی در تبریز به میدان می‌رود؟

قطعاً در این مورد برانکو ایوانکوویچ و همکارانش تصمیم می‌گیرند که کدام نفرات در خط حمله باشند و نمی‌توانم دخالتی در نظرات کادر فنی داشته باشم. من خیلی آماده و با انگیزه هستم و سخت تمرین می‌کنم تا در تبریز فیکس باشم اما تصمیم نهایی با سرمربی تیم است.

*فکر می‌کنی زوج تو و طارمی چطور باشد؟

هر دو نفرمان انگیزه‌های مشخص و زیادی داریم و می‌خواهیم بهترین بازیکنان لقب بگیریم و بیشترین کمک را به پرسپولیس داشته باشیم اما تا زمانی که کنار طارمی بازی نکرده‌ام، نمی‌توانم نظری در موردش بدهم. البته این را می‌گویم که طارمی بازیکن بزرگی است و دو فصل آقای گل لیگ برتر شده که کار بسیار سختی است. او مسلماً می‌تواند یک زووج ایده‌آل برای من و هر بازیکن دیگری باشد.

*هدفی برای رسیدن به عنوان آقای گلی این فصل داری؟

من همه سعی‌ام را می‌کنم که بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دهم و سعی خواهم کرد در غالب تاکتیک تیم جا بیفتم. بعد از اینکه به لحاظ تاکتیکی به خواسته‌های کادر فنی نزدیک شدم، در زمین بازی از کوچکترین فرصت‌‌ها نهایت بهره را می‌برم و به هدف‌های دیگرم فکر خواهم کرد. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که شک نکنید آقای گل لیگ پیش‌رو هم از پرسپولیس خواهد بود.

*بازی با تراکتورسازی را چطور می‌بینی؟

طبیعی است که ما برای تکرار عنوان قهرمانی پرسپولیس در هر بازی برای برد وارد زمین می‌شویم و از این بازی هم برد می‌خواهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pn7x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 غیبت منشا در روز خداحافظی مهاجمی که جدا شد/ هواداران پشت در ماندند