تاریخ انتشار: 1396/05/10 08:30
او می توانست یکی از بهترین ها باشد
کد خبر: 191964

تداوم بی مهری ها به محسن/ مسلمان هنوز باور ندارد!

ستاره خط میانی پرسپولیس، مراسم تقدیر از بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر را با دست‌ خالی ترک کرد.
تداوم بی مهری ها به محسن/ مسلمان هنوز باور ندارد!

 محسن مسلمان که به   باور هواداران پرسپولیس بهترین بازیکن فصل بود، نه جایزه بهترین فوتبالیست فصل گذشته را به دست آورد و نه حتی نامزد دریافت جایزه بهترین هافبک سال بود. جایزه بهترین پاسور هم به ایمان مبعلی رسید تا مرد شماره 77 تیم قهرمان، هیچ سهمی از جوایز برترین‌ها نداشته باشد.

تاثیر محسن مسلمان در روند درخشان تیم برانکو، ابدا کم‌تر از مهدی طارمی نبود اما مهاجم شماره 9 به واسطه گلزنی‌هایش بیشتر از محسن در کانون توجه قرار گرفت و سرانجام علاوه بر انتخاب به عنوان بهترین مهاجم، جایزه بهترین بازیکن فصل را هم به خودش اختصاص داد. مسلمان، سازنده بسیاری از گل‌های کلیدی پرسپولیس در لیگ شانزدهم بود. ستاره‌ای که البته لیگ را بدون گل زده به پایان رساند و شاید همین موضوع موجب شد از همه جوایز مهم سال دور بماند. تک گل محسن برای پرسپولیس در فصل گذشته، در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رسید.

این بازیکن فصل جدید را با گلزنی در سوپرکاپ و نمایش هجومی درخشان در برابر فولادخوزستان آغاز کرده اما به نظر می‌رسد با هر اتفاقی، در پایان فصل امید ابراهیمی از شانس بیشتری نسبت به محسن مسلمان برای انتخاب‌شدن به عنوان هافبک سال فوتبال ایران برخوردار است. مقایسه مستقیم این دو بازیکن با توجه به نقش کاملا متفاوت آن‌ها در زمین، منطقی به نظر نمی‌رسد. امید، هافبک دفاعی استقلال است و شرح وظایف‌اش در هر مسابقه تفاوت‌های زیادی با هافبک هجومی سرخپوشان دارد. او با هفت گل زده، آمار گلزنی قابل‌توجهی در لیگ داشته اما نباید از یاد برد که امید، پنالتی‌زن اول آبی‌های تهران به شمار می‌رود و مسلمان چنین شانسی در پرسپولیس نداشته است. در مقابل، محسن با هفت پاس گل به مراتب سازنده‌تر از امید ظاهر شده است اما نباید از یاد برد که خلق موقعیت‌های گلزنی، جزو وظایف اصلی ابراهیمی به عنوان یک هافبک تدافعی نیست. لمس جام قهرمانی لیگ برتر، بهترین جایزه برای نمایش ایده‌آل فصل گذشته محسن مسلمان بوده اما غیبت نام او در بین بهترین‌های فصل، تا حدود زیادی بی‌رحمانه به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pn7ya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراتژی شاگردان برانکو برای رسیدن به مطالباتشان