تاریخ انتشار: 1396/05/23 07:47
کد خبر: 189088

نگرانی این روزهای علیمنصور؛

مصدومیت بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران از نوعی است که هر لحظه و هر زمان امکان تشدید و تجدید آن وجود دارد.
نگرانی این روزهای علیمنصور؛

 تیم فوتبال استقلال در حالی پا به رقابت های لیگ برتر هفدهم گذاشته که در این میان این تیم با مصدومیت بسیاری از بازیکنان تیم همراه بوده است .مصدومیت هایی که بارها باعث شده تا منصوریان با وسواس بیشتر در انتخاب بازیکن تیمش را به میدان بفرستد.

 

استقلالی ها پیش از شروع فصل برای انجام آمادگی های بیشتر راهی اردویی چند روزه به امنستان شدند و در این اردو بازیکنان زیر نظر مک درموت دستیار سابق کی روش که هم اکنون دستیار اول منصوریان نیز به حساب می آید تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را پشت سرگذاشتند.

 

 بازیکنان تیم فوتبال استقلال که پیش از شروع فصل تمرین آنچنانی را در دستور کار قرار نداده بودند به یک باره با تمرینات فشرده و سنگین مک درموت در ارمنستان مواجه شدند و توانستند به راحتی تمرینات خود را برگزار کنند که البته استقلالی ها برای انجام این تمرینات مشکلی نداشتند و به راحتی در زمین مناسب کمپ های تیم ملی ارمنستان تمرینات خود را دنبال کردند.

 

 البته نا گفته نماند استقلالی ها پس از بازگشت از اردوی ارمنستان حداقل ۱ یا ۲ مصدوم را نیز در کاروان خود جای داده بودند پادوانى از جمله بازیکنانى بود که در همتم اردوى ارمنستان مصدوم شد و تا به اینجاى رقابت ها نتوانسته براى آبى پوشان به میدان برود.

 

به این ترتیب مى توان گفت پادوانی و اسماعیلی و فرشید باقری جزو همان بازیکنانى هستند که این روزها در دام مصدومیت گرفتار شدند و از ابتدای فصل حتی برای ۱ دقیقه هم نتوانستند برای ترکیب استقلال در میدان‌ها پا به توپ شوند.

 

از طرفی بالا رفتن آمار مصدومان در میان بازیکنان استقلال تا حدودی باعث شده منصوریان نیز از مک درموت بخواهد تا علت این مصدومیت‌ها را جویا شود.

 

همچنین مصدومیت ستاره های استقلال باعث شده تا منصوریان از مربی بدنساز خود بخواهد که هر چه سریعتر آنعا را برای رقابت های پیش رو آماده کند تا به این ترتیب سرمربی آبی ها بتواند از تمام مهره های خود بهره و آنها را به میدان بفرستد.

 

همچنین در کنار دیگر بازیکنان مى توان مصدومیت‌های بازیکنانی همچون خسرو حیدری و زکی پور را نیز می‌توان به این لیست اضافه کرد. مصدومیت‌هایی که ممکن از وضعیت نامناسب زمین‌ها، بی دقتی بازیکنان در تمرین که در نهایت به درگیری با یکدیگر ختم می‌شود و یا فشار ناشی از تمرینات سنگین مک درموت و در نهایت واژه اى به نام بد شانسى همراه باشد.

 

در هر صورت مصدومیت پی در پی بازیکنان استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ هفدهم باعث می‌شود کار برای منصوریان سخت شود چرا که این مربی با وجود نداشتن مهره‌های مورد نیاز نمی‌تواند آن طور که باید ترکیب معینی را برای خود مشخص شد.

 

بدون شک نبود پادوانی در خط دفاع ،اسماعیلى در خط هافبک هجومی ،باقری در خطوط هافبک و مدافع میانی و همچنین حیدری و زکی پور در میان مدافعان می تواند به منصوریان در ادامه راه ضربه بزند .

 

از طرفی بعید نیست مصدومیت های دیگر بازیکنان نیز در تمرینات آینده گریبانگیر استقلال شود و این امر باعث شود منصوریان در ادامه راه با مشکل مواجه شود .

 

موضوع مصدوم ها نه برای همه مردم ایران بلکه برای خود منصوریان هم سوال شده که چرا باید اینهمه مصدوم داشته باشد؟ در واقع هم بیننده و هم خود مربیان در تیم امروز انگار باید بیشتر نگران مصدومیت بازیکنان در درون زمین باشند تا نتیجه مسابقه.

 

هم او و هم دیگران وقتی بازی های استقلال را دنبال می کنند در هر لحظه انگار باید مراقب پای خسرو، زانوی جباری، رباط چشمی، مچ پای غفوری و ... باشند که این منصوریان را از تصمیم گیری های فنی پیش رو دور می کند.

 

نکته ای باید در این راستا در نظر گرفت و اعلام کرد این خواهد بود که استقلال فصل گذشته نیز با مشکل مصدومیت های پی در پی مواجه بود که به نظر مشکل مصدومیت در تیمی بزرگی همچون استقلال ریشه ای و حل نشدنی است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnoyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترافیک بازیکنان در خط میانی استقلال

امید سرمربی استقلال به جادوی ساق‌‌های او
پیرمرد ازبکستانی و نمایش امیدوارکننده