تاریخ انتشار: 1396/05/06 11:51
کد خبر: 192888

واکنش رضائیان به فرصت فوق العاده در بازی با مارسی

رامین رضاییان اولین بازى تیمش در لیگ اروپا را با از دست دادن فرصتى ایده آل به پایان رساند.

 دیدار جذاب و دیدنى مارسى و اوستنده که ٦ گل نیز به همراه داشت در نهایت با شکست هم تیمى هاى رضاییان به پایان رسید تا آنها امیدوار به بازى برگشت و جبران این نتیجه باشند.

اوستنده که اولین تجربه اروپایى خود را پشت سر مى گذاشت در دیدار برابر مارسى با نتیجه ٤ بر ٢ شکست خورد؛ نتیجه اى که البته جبران آن بعید و دور از دسترس به نظر نمى رسد.

با این حال مهمترین اتفاق جالب توجه براى فوتبالدوستان ایرانى از دست دادن بهترین موقعیت گلزنى از سوى رامین رضاییان بود.

مدافع ملى پوش ایرانى تیم اوستنده که در این بازى با پیراهن شماره ٢٤ در سیستم ٣-٥-٢ این تیم ضمن وظایف دفاعى فرصت مناسبى براى هجوم به دروازه حریف داشت، روى ارسالى دیدنى از سمت مخالف در آستانه دروازه که مى توان آن را تک به تک با دروازه بان عنوان کرد ضربه اش را در اقدام و تصمیمى عجیب با بغل پا نواخت که با فاصله اى عجیب راهى اوت شد. رضاییان که مى توانست با ضربه اى روپا و سر ضرب یک گل فوق العاده به نام خود کند از این تصمیم خوددارى کرد تا شانس ثبت اولین گل اروپایى از او گرفته شود. شماره ٢٤ ایرانى تیم اوستنده که در این بازى عملکرد خوبى از خود به جا گذاشته بود و با رفت و برگشت هاى پیاپى در فاز دفاعى و هجومى تیمش حاضر مى شد به همراه تیمش امیدوار به جبران این نتیجه در بلژیک است تا اتفاق بزرگترى در تاریخ این باشگاه به نام خود کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnx7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس مانع بازی رامین رضاییان برابر مارسی فرانسه