تاریخ انتشار: 1395/11/17 16:44
کد خبر: 231240

پرسپولیس یک - تراکتورسازی صفر/ طارمی دقیقه ۲ گل زد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که سرخپوشان تهرانی و تبریزی به سه امتیاز سرنوشت‌ساز این بازی نیاز دارند.
 پرسپولیس یک - تراکتورسازی صفر/ طارمی دقیقه ۲ گل زد

آخرین دیدار از هفته بیستم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه بین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی آغاز شد. تراکتورسازان در حالی گام در این میدان گذاشتند که چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارند. 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری،هادی محمدی،مهدی زاده،محمد ایرانپوریان،سعید آقایی،محمد نوری،لوسیانو ادینیو،فرزاد حاتمی،شهرام گودرزی،کرار جاسم و محمد ابراهیمی.

* دقیقه ۷ : تراکتورسازی برای رسیدن به گل تساوی عجله زیادی داشت که بازیکنان پرسپولیس با علم به این موضوع سعی در حفظ توپ داشتند.

* دقیقه ۵ : بعد از گل پرسپولیس بازی آرام شد و سرخپوشان تهرانی سعی در حفظ توپ در میانه زمین داشتند.

* دقیقه ۲ : پرسپولیسی ها برای اولین بار وارد محوطه جریمه حریف حاضر شد و در یک رفت و برگشت مهدی طارمی در موقعیتی تک به تک دروازه تراکتورسازی را باز کرد. کادر فنی و نیمکت نشینان تراکتورسازی به این صحنه اعتراض داشتند و معتقد بودند طارمی در آفساید بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poger

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اعلام شد