تاریخ انتشار: 1395/11/24 18:58
کد خبر: 229664

پیش بازی مس کرمان-مس رفسنجان؛ برادران مسی باجی بهم نمی دهند

در حالی که تمامی حواس فوتبال ایران معطوف به دربی حساس امروز پرسپولیس و استقلال می‌باشد، هواداران فوتبال در کرمان به فکر دربی ال مسینو خود هستند که عصر فردا برگزار می شود.
پیش بازی مس کرمان-مس رفسنجان؛ برادران مسی باجی بهم نمی دهند

به گزارش فرتاک ورزشی، همانند همیشه بازهم شرایط جدول به گونه ای شده است که این بازی جدا از تمامی جذابیت های دربی بودن خود، برای هر دو تیم در جدول امتیازی نیز شرایط ویژه‌ای دارد و هر دو تیم که از شاگرد زرنگ‌های دور برگشت لیگ یک بوده اند، درصدد هستند با گرفتن سه امتیاز این بازی، خوشبختی‌های دور برگشت خود را صد چندان کنند.

برنده سه امتیاز این بازی آنقدر از نظر روحی شرایط خود را مساعد خواهد کرد که این بازی را در فراتر از امتیازهای قانونی خود جستجو کنیم و از همین روست که هر دو تیم به امتیاز کامل آن چشم دوخته اند.

تجربه بازی با گل گهر در سیرجان نشان می دهد که شاید منصور ابراهیم زاده در این دربی هم جانب احتیاط پیشه کند و خیلی تیم خود را آهنگ هجومی نبندد تا احتیاط و شرط عقل را به جا بیاورد.

شاید این اتفاق در تیم میشو نیز رخ دهد و مربی کروات مس رفسنجان نیز که معمولا تیم های خود را هجومی به زمین می فرستد، در این بازی تحت تاثیر دربی بودنش، خیلی با ریسک بالا و باز در زمین مهره چینی نکند.

این احتمال وجود دارد که تحت تاثیر همین تفکر و کیفیت پائین چمن ورزشگاه رفسنجان، بازی از شرایط فنی خوبی برخودار نشود و دو تیم بیشتر به کنترل بازی رو بیاورند و هر دو تیم هم تا حدودی به صرف گرفتن امتیاز از این بازی و نباختن در آن راضی باشند.

البته این موضوع را باید در 25 دقیقه‌ی ابتدایی نیمه اول جستجو کرد و اگر به احتمال زیاد یک تیم بازی تیم خود را با فشار زیاد برروی دروازه‌ی حریف آغاز کند، تیم مقابل نیز همین کار را دستور خود قرار می دهد اما اگر هر دو تیم تاکتیک های مشابهی صرفا برای از کار انداختن یکدیگر و تخریب بازی حریف داشته باشند که به احتمال زیاد این اتفاق خواهد افتاد، در آن صورت بازی با سرعتی کم را خواهیم دید.

هر دو تیم به خوبی می دانند که برادر مسی باجی به آن‌ها نخواهند داد و لحظه‌ای تعلل می‌تواند روند صعودی تیم ها را در دور برگشت در بدترین مقطع ممکن ترمز بکشد و از همین روست که عقلانی هم که باشد این احتیاط در هر دو تیم وجود خواهد  داشت.

رفسنجانی ها از 6بازی برگشت خود سه برد دو تساوی و یک باخت دارند و به ترکیب و شیوه بازی ایده آل خود دست پیدا کرده‌اند. البته آن‌ها در این فصل سه بار در خانه خود طعم باخت را چشیده اند ولی از هفته هشتم لیگ این فصل به بعد اجازه نداده اند که تیم ها با امتیاز کامل زمین آن ها را ترک کنند.

باید دید بازی فردا سوپرایزی در خود خواهد داشت و سطح فنی آن بالاتر از حد انتظارها خواهد شد و یا اینکه باید مطابق این پیش بینی بازی لغزنده و دشوار رفسنجان برای هر دو برادر مسی با احتیاط انجام خواهد شد؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pokgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استحقاری: مقابل مس بدشانس بودیم/ با ربیعی همه چیز ممکن است
مربی بادران تهران مطرح کرد؛