تاریخ انتشار: 1395/11/10 13:16
کد خبر: 232788

دلخوری شدید مدافع نیم فصل اول استقلال از منصوریان

مدافع صبای قم گفت: عمران زاده یکی از بهترین بازیکنان زمین بود اما روی آن صحنه توپ ناخودآگاه با پای او برخورد کرد.
دلخوری شدید مدافع نیم فصل اول استقلال از منصوریان

به گزارش فرتاک ورزشی، میثم مجیدی در رابطه با شکست روز گذشته صبای قم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و نیمه اول عالی بودیم. می توانستیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم و از پرسپولیس پیش بیفتیم. متاسفانه داور به ما کم لطفی کرد چون تصاویر نشان می دهد که ما توانستیم روی یک صحنه توپ را از خط دروازه پرسپولیس عبور دهیم اما داور این صحنه را گل نگرفت. 

وی افزود: پرسپولیس در نیمه دوم دنبال رسیدن به پیروزی بود و توانست از اشتباهات ما استفاده کرده و برنده بازی شود. به هر حال آنها نیاز به 3 امتیاز این بازی داشتند اما ما با اینکه حداقل حقمان یک امتیاز بود، بازی را باختیم. شانس با ما یار نبود و قسمت این بود که نتیجه اینطور رقم بخورد.

مدافع صبای قم در واکنش به اینکه برخی رسانه ها پنالتی روی رضاییان را توسط او اعلام کرده اند، تصریح کرد: من در آن صحنه خطا نکردم و دیوسالار بود که خطایش روی رضاییان گرفته شد. 

مجیدی درباره اشتباه حنیف عمران زاده و گل به خودی او گفت: حنیف یکی از بهترین مدافعان ایران است. او یکی از بهترین بازیهایش را انجام داد اما فوتبال است و این اتفاقات به وجود می آید. در آن صحنه توپ ناخودآگاه توپ با پای او برخورد کرد و به گل رفت. مطمئن باشید که حنیف در آینده این اشتباه را جبران می کند. 

وی در خصوص صحنه مشکوک نیمه اول که رضاییان توپ را از روی خط دروازه پرسپولیس بازگرداند، بیان داشت: فکر می کنم کمک داور آن توپ را درست ندید چون به نظرم گل شد. چند دقیقه بعد از آن هم یک پنالتی روی میرهانی هاشمی شد که داور نگرفت اما برای پرسپولیسی ها راحت پنالتی گرفت. من نمی دانم چه فرقی بین صبا و پرسپولیس هست!

مجیدی درباره وضعیت صبای قم گفت: من اولین بازی ام را برای صبا انجام دادم. به نظرم این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و تا الان بیشتر از اشتباهات داوری ضربه خورده است. مطمئن باشید که دیگر این نتایج ادامه دار نخواهد بود و صبا در لیگ می ماند.

مدافع سابق استقلال درباره جدایی اش از آبی پوشان افزود: در این باره به زودی صحبت می کنم. فعلا قصد ندارم در این خصوص حرف بزنم. 

وی در پاسخ به این سوال که از منصوریان ناراحت است یا خیر، اظهار  داشت: بله، راستش را بخواهید از او ناراحت هستم. با این حال گفتم که به زودی در این باره حرف می زنم.

مجیدی در پایان درباره شادی بعد از گل رضاییان که دستش را روی گلویش گذاشته، گفت: من آن صحنه را ندیدم اما مطمئن باشید با رامین صحبت می کنم و می پرسم که دلیل کارش چه بوده است. من نمی دانم او منظورش چه کسی بوده است و باید از او بپرسم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4polba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرفاوی: میثم مجیدی را از استقلال می خواهیم