تاریخ انتشار: 1395/12/14 12:26
کد خبر: 225364

دفاع غریب استقلال در آزادی!

استقلال در خارج از خانه گلی دریافت نکرد اما خط دفاع این تیم در خانه 6 گل دریافت کرده است.
دفاع غریب استقلال در آزادی!

استقلال در هفته 23 رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سیاه جامگان مشهد می رود.

آبی پوشان در نیم فصل دوم توانستند شروع طوفانی داشته باشند و با مجموع 40 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ شانزدهم قرار گیرند. شاگردان منصوریان برخلاف نیم فصل اول لیگ برتر در 7 هفته گذشته توانستند به 6 برد و یک باخت دست پیدا کنند.

استقلال امروز ساعت 17:25 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف سیاه جامگان می رود. آبی پوشان در خارج از خانه هرگز گلی را دریافت نکردند و رکورد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشتند. استقلال در نیم فصل دوم در دیدارهای خانگی 6 گل دریافت  و 9 گل به ثمر رساند. همچنین این تیم توانست به 4 برد خانگی دست پیدا کند.

سیاه جامگان که این روزها دچار تغییر و تحول شد برای دیدار با استقلال از روحیه بیشتری برخوردار است. اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید  به دنبال درخشش در این تیم است. سیاه جامگان با 17 امتیاز در جایگاه 15 جدول لیگ شانزدهم قرار دارد.

سیاه جامگان در هفت دیدار اخیر خود در نیم فصل دوم 3 باخت، 3 مساوی و یک برد داشت. این تیم در خارج از خانه فقط دو گل دریافت کرده است و عملکرد بهتری نسبت به بازی های خانگی داشت. سیاه جامگان در دیدار های خانگی خود سه گل دریافت کرد.

استقلال در نیم فصل دوم  سه برد داخل و سه برد خارج از خانه در کارنامه خود دارد در صورتی که سیاه جامگان فقط یک برد خارج از خانه دارد. آبی پوشان در نیم فصل دوم فقط یک باخت داشتند اما سیاه جامگان سه باخت خانگی و یک باخت خارج از خانه را تجربه کرد. بازیکنان جوان استقلال با یکه تازی نیم فصل دوم را طی می کنند این تیم با بردهای متوالی خود توانست جایگاهش را در جدول لیگ برتر ارتقا دهد.

شاگردان منصوریان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانستند با 3 امتیاز در جایگاه نخست گروه خود قرار گیرند. آنها 23 اسفند ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف لوکوموتیو تاشکند می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4powy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیتی که برای استقلال و منصوریان دردسرساز نشد