تاریخ انتشار: 1395/11/15 22:20
مهاجم سردار بوکان مطرح کرد؛
کد خبر: 231564

مجید لطفی: بمب انگیزه هستم تا مجدد مقابل نیروی زمینی بدرخشم

مهاجم تیم فوتبال سردار بوکان از انگیزه بالای خود در بازی این هفته تیمش خبر داد.
مجید لطفی: بمب انگیزه هستم تا مجدد مقابل نیروی زمینی بدرخشم

به گزارش فرتاک ورزشی، مجید لطفی گلزن سردار بوکان درخصوص هواداران این تیم گفت: هوادارانمان خیلی خوب هستند و در هر بازی بیش از 10 هزار نفر می آیند و در سرمای بوکان و در این روزهای برفی، ما را تشویق می کنند و از آنها متشکریم که ما را مورد لطف خود قرار می دهند.

وی درخصوص پیروز قربانی گفت: از آقای قربانی بابت اعتمادشان تشکر می کنم زیرا من اول فصل کمی مصدومیت داشتم. از اینکه شاگرد ایشان شده ام بسیار خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم خواسته های وی را در زمین بازی عملی کنم.

وی درخصوص مسئولین این تیم گفت: همان اندازه که مردم از سردار بوکان حمایت می کنند، مسئولین این تیم اصلا حمایت نمی کنند و همین امر سبب تضعیف روحیه بازیکنان نیز شده است اما ما فقط بخاطر هوادارانمان بازی می کنیم و مسائل قبلی بازی را در زمین، فراموش می کنیم.

لطفی ادامه داد: به نظرم دوست ندارند که سردار نتج بگیرد و دوست دارند فقط این تیم در لیگ دو باشد و هر بادی به هر جهتی بوزد، آنها نیز به همان سمت حرکت می کنند که این برای تیم مردمی چون سردار، کمی نگران کننده است.

وی درخصوص بازی با نیروزمینی گفت: تیم نیروزمینی تیم خیلی خوبی است و من در بازی قبلی یک گل زدم و یک پنالتی گرفتم و در آن بازی هم بردیم و هم اینکه خیلی خوب بازی کردم. در بازی این هفته نیز کلی انرژی و انگیزه دارم تا مجدد مقابل نیروی زمینی بدرخشم و می خواهیم دست پر از تهران به بوکان برگردیم.

لطفی در پایان گفت: تیم ما از اول فصل خیلی مشکل داشت و به همت بازیکنان و کادرفنی تیم، تمامی آنها رفع شده بجز مشکل مالی. خیلی خوشحالم که شاگرد آقای قربانی هستم و ایشان همه را به یک چشم نگاه می کنند که باعث انگیزه بازیکنان در تمرینات شده و امیدوارم مصاحبه بعدی ام را زمانی بکنم که این تیم به مرحله ی بعدی رقابت ها صعود کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pozra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه جلسه محرومیت هفت امتیاز، دو جلسه با تماشاگر صفر امتیاز!
روزگار عجیب خونه به خونه