تاریخ انتشار: 1397/06/18 22:20
کد خبر: 131016

قربانی: هر کاری کردم به چشم استقلالی‎ها نیامدم

مهاجم سابق استقلال می‌گوید حضور در یورولیگ بهترین فرصت برای او است تا بتواند در فوتبالش پیشرفت کند و به تیم‌های مطرح‌تر اروپا برود
قربانی: هر کاری کردم به چشم استقلالی‎ها نیامدم
 علی قربانی دو فصل پیش در استقلال بازی کرد و اتفاقا آمار خوبی هم در گلزنی به جا گذاشت اما در فصل جدید برای تمدید قرارداد با مدیران این باشگاه به توافق نرسید و به جای حضور در فوتبال ایران راه اروپا را در پیش گرفت تا بتواند با حضور در اسپارتاگ اسلواکی قهرمان فصل گذشته این کشور در یورولیگ حاضر شود و برابر تیم های مطرح دنیا به میدان برود.

علی قربانی صحبت های جالبی در مورد جدایی از استقلال، پیشنهادهایش از تیم های داخلی و حضوردر تیم اسپارتاگ به زبان آورد که در زیر می خوانید.

چطور شد که قراردادت با استقلال تمدید نشد؟

همانطور که خودتان می دانید بعد از اینکه فصل تمام شد حرف و حدیث های زیادی در مورد جدایی من از استقلال به وجود آمد اما آقای شفر در صحبت هایی که با من و با مدیربرنامه هایم انجام دادند اعلام کردند که می خواهند قراردادم تمدید شود اما اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفت. من حتی با اینکه فصل شروع شده بود به خاطر استقلال منتظر ماندم اما در نهایت وقتی با مدیران استقلال به توافق نرسیدم ترجیح دادم جدا شوم.

با این شرایط به نظر دوست داشتی که در استقلال بمانی، درست است؟

بله من دوست داشتم بمانم و حتی چند هفته ای هم منتظر استقلال ماندم اما هیچ اقدامی از سوی مدیران این باشگاه صورت نگرفت. بعد از این اتفاق تصمیم نهایی ام را گرفتم و به فوتبال اروپا رفتم.

در این بین شایعات زیادی مطرح شده که تو وقتی از حضور در استقلال منصرف شدی پیشنهادهای عجیب و غریبی به تیم های مثل پیکان و تراکتورسازی دادی.

پیشنهاد عجیب و غریب را که اصلا قبول ندارم. من پیشنهادهایم را به دو باشگاه تراکتور و پیکان دادم و حتی با مبلغی کمتر آنها حاضر شدند قرارداد امضا کنند اما من بعد از اینکه حضورم در استقلال منتفی شد، دوست داشتم به اروپا بروم که خدا را شکر این اتفاق برایم افتاد.

در طول دو سالی که در استقلال بودی شاید هواداران خیلی رابطه خوبی با تو نداشتند. این موضوع را قبول داری؟

این مساله کاملا درست است. من قبول دارم که در یکسری از بازی ها عملکرد خوبی نداشتم و موقعیت هایی را از دست دادم اما وقتی خوب هم بودم و در بعضی از بازی ها گل و پاس گل می دادم هرگز به چشم هواداران نیامد. من در طول دو سالی که در استقلال بودم نمایش بدی نداشتم اما نمی دانم چرا هرگز نتوانستم دل هواداران این تیم را به دست بیاورم.

به خاطر اینکه خودت را به هواداران ثابت کنی دوست داشتی در استقلال بمانی؟

دقیقا همین طور است. من به توانایی های خودم ایمان داشتم و می دانستم نگاهی که هواداران استقلال به من دارند را می توانم عوض کنم. من اهل این نبودم که به جایی آرام بروم و بدون حاشیه فوتبالم را بازی کنم. دوست داشتم بجنگم و دل هواداران استقلال را به دست بیاورم اما به هر حال اتفاقی افتاد که از این تیم جدا شدم و به اسپارتاگ رفتم.

الحاجی گرو مهاجم این فصل استقلال شرایطی شبیه به فصل گذشته تو دارد، خودت فکر می کنی این بازیکن می تواند در استقلال موفق باشد؟

من یکی از بازی ها گرو را دیده ام و به نظرم بازیکن خوبی است. درست است او نتوانسته گل بزند و موقعیتی به دست نیاورده است اما به نظرم اگر هواداران استقلال حمایت کنند او آینده درخشانی در این تیم دارد و امیدوارم بتواند کمک کند.

چطور شد تیم اسپارتاک اسلواکی را برای ادامه فوتبالت انتخاب کردی؟

بعد از اینکه از استقلال جدا شدم خیلی دوست داشتم حضور در فوتبال اروپا را تجربه کنم؛ یکی، دو پیشنهاد هم به دستم رسید اما پیشنهادهای قابل توجه و خوبی نبود، در حال امضای قرارداد با یک تیم ایرانی بودم که به یکباره پیشنهاد اسپارتاگ به دستم رسید و فکر کردم این تیمی است که می توانم در آن پیشرفت کنم.

اینکه اسپارتاگ در لیگ اروپا حضور دارد در انتخاب تو موثر بود؟صددرصد چون من این فرصت را دارم 6 بازی برابر تیم های بزرگ دنیا به میدان بروم و خودتان می دانید اگر در این بازی ها بتوانم خودم را نشان بدهم ممکن است آینده فوتبالی ام کاملا عوض شود و باشرایط بهتر به تیم های قدرتمند اروپا بروم.

سوال آخر؛ هدفت از حضور در لیگ اسلواکی چیست؟من همیشه دنبال پیشرفت هستم و الان هم انگیزه ام از حضور در این تیم دقیقا همین است. می خواهم با درخشش در لیگ اسلواکی آرام آرام پیشرفت کنم و به تیم های بهتر اروپا بروم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppeer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرده برداری سرمربی صنعت نفت از مذاکره اش با مهاجم استقلال