تاریخ انتشار: 1397/05/15 11:21
کد خبر: 135588

شایعات به پایان رسید/خبری از جدایی انصاری فرد نیست!

در فاصله سه روز تا آغاز دور سوم پلی آف رقابت های یورولیگ دو ستاره ایرانی المپیاکوس در فهرست 23 نفره این باشگاه برای رقابت های اروپایی قرار گرفتند.
شایعات به پایان رسید/خبری از جدایی انصاری فرد نیست!

پدرو مارتینز سرمربی پرتغالی المپیاکوس در فاصله سه روز تا بازی با لوسرن در دور سوم پلی آف یورولیگ نام دو ستاره ایرانی خود را در فهرست اروپایی قرار داد تا به این ترتیب تمامی شایعات و گمانه زنی ها پیرامون جدایی گلزن ایرانی از جمع سرخ و سفیدهای یونان به پایان برسد.

 

قرار داشتن احسان حاج صفی در این فهرست طبیعی به نظر می رسید اما این که مربی پرتغالی نام کریم انصاری فرد یکی از گزینه های فروش تابستانی در این باشگاه را در فهرست 23 نفره خود برای جدال با لوسرن قرار داد نشان می دهد برخلاف تمامی شایعات بهترین گلزن المپیاکوس در فصل گذشته و دومین گلزن برتر سوپرلیگ یونان همچنان در این تیم به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

 

کریم در شرایطی پنجشنبه شب یکی از امیدهای اصلی گلزنی المپیاکوس در پلی آف یورولیگ محسوب می شود که پیش از این تمامی اخبار و شایعات حکایت از کوچ او از یونان و ورود به چالشی جدید در ترکیه و آلمان حکایت داشت اما حالا به نظر تمامی این شایعات به پایان خواهد رسید چون با حضور او در رقابت های اروپایی عملا پرونده فروش او بایگانی خواهد شد.

 

ستاره گلزن ایرانی بعد از این نمایش که پنجشنبه شب به میزبانی المپیاکوس در ورزشگاه کارایساکی برگزار می شود تدارک مراسم ازدواج خود را برای صبح روز جمعه در تالارمشاهیر آتن تدارک دیده تا با نامزد یونانی – آمریکایی خود به صورت رسمی پیوند زناشویی ببندد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppjpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 ملی پوش ایرانی کلیدهای اصلی بازی المپیاکوس برابر آیندهوون