تاریخ انتشار: 1397/06/02 11:50
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 133188

میثم آقایی: از هوادارانمان انتظار بیشتری داریم/ فقط به صعود فکر می‌کنیم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک از صعود صحبت کرد.
میثم آقایی: از هوادارانمان انتظار بیشتری داریم/ فقط به صعود فکر می‌کنیم

 میثم آقایی مهاجم باسابقه تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی هفته گذشته مقابل فجرسپاسی گفت: فجر تیم خیلی خوب و گردن کلفتی بود. پس از برد مقابل شهرداری تبریز قصد داشتیم با شکست فجر در صدر جدول قرار بگیریم و با همین هدف نیز وارد زمین شدیم اما تیم حریف خیلی خوب بود و مقابلشان به تساوی دست یافتیم.

آقایی درخصوص بازی این هفته مقابل مس کرمان نیز گفت: این بازی برای ما 6 امتیازی است. گرچه اول فصل است اما مس کرمان و آلومینیوم تیم‌های اصلی صعود به لیگ برتر می‌باشند و در این بازی باید بسیار هوشیار باشیم و فقط به پیروزی فکر کنیم.

او ادامه داد: در طول هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی مقابل مس هستیم. انتظار بیشتری از هوادارانمان داشتیم. در هفته اول مقابل شهرداری تبریز استقبال چشمگیری از بازی نشد که امیدوارم فوتبال دوستان اراکی، باحضور در ورزشگاه ما را به هدفمان که صعود به لیگ برتر است سوق دهند.

مهاجم آلومینیوم در خاتمه عنوان داشت: جا دارد از کادرفنی و مدیریت باشگاه تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها شبانه روز تلاش می‌کنند و امیدوارم تلاش آنها را با گرفتن 3 امتیاز مسابقه جبران کنیم. بازهم تاکید می‌کنم که هواداران اراکی به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppv8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته اول لیگ یک (پوستر)
اختصاصی فرتاک ورزشی|