تاریخ انتشار: 1401/09/11 15:10
فتح‌الله‌زاده: سانتاکلارا می‌خواهد محبی را برگرداند!
کد خبر: 13340

یکصد و چهل هزار دلار استقلال گم شده است

مدیرعامل استقلال می گوید که باشگاه سانتاکلارا می خواهد محمد محبی را به پرتغال برگرداند.
یکصد و چهل هزار دلار استقلال گم شده است

یکی از مشکلات بزرگ در باشگاه استقلال، بحث پرداخت مبلغ قرارداد محمد محبی است. آبی ها نتوانستند در مدت زمان مقرر، قسط دوم این بازیکن را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کنند و اکنون آبی ها در وضعیت عجیبی قرار گرفته اند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم، به مشکلات موجود برای حفظ محمد محبی پرداخت. او مدعی شد که تیم پرتغالی هیچ کدام از شرایط آبی ها برای پرداخت قسط دوم را قبول نکرده تا آنها بتوانند وینگر بوشهری را به تیمشان برگردانند.

فتح‌الله‌زاده در گفتگو با پیمان یوسفی و درخصوص مطالبات آبی ها صحبت هایش را اینگونه مطرح کرد: حتی یک ریال هم از اسپانسر طلب نداریم. تنها مطالبات ما از AFC و انتقال بازیکن است. اگر همه آن را جمع کنید، یک میلیون دلار می شود. در حالیکه ما پرونده استراماچونی، پادوانی، میلیچ، محبی و... را داریم.

او گفت: متأسفانه قرارداد را طوری بسته ایم که حرفی از پول نقد نزده ایم. زمانیکه می گوییم پول نقد نباشد، باید حتما از طریق بانک ارسال کنیم. با وجود بی پولی، 230 هزار دلار را از یک صرافی قرض گرفته ام. آن را فرستاده ام ولی می گویند 90 هزار دلار آن به حساب ما آمده است. الآن پانزده روز است که نمی دانیم بقیه پولمان کجاست و داریم دنبال پول می گردیم!

محمد محبی

وی ادامه داد: چون تحریم هستیم، پول ارسال نمی شود. من می گویم یک گزینه پرداخت نقدی را در قرارداد می گذاشتید. با باشگاه سانتاکلارا تماس گرفتیم و گفتیم می توانیم مبلغ مذکور را تحویل سفیر ایران در پرتغال بدهیم؟ گفتند خیر. گفتیم به سفیر پرتغال در ایران پرداخت کنیم؟ گفتند خیر. گفتیم کسی را بفرستیم که پول را نقدی تحویلتان بدهند؟ باز هم می گویند خیر.

فتح‌الله‌زاده در پایان اظهار داشت: البته من هم جای آنها باشم این کار را نمی کنم. چون می خواهند قرارداد را به هم بزنند و محبی را از ما بگیرند. متأسفانه در قرارداد اینگونه نوشته شده است. من آدمی نیستم که فرار کنم. چون من نتوانم باشگاه را درست کنم، هیچ کس دیگری نمی تواند این وضعیت را درست کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pqbl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویدیو/ بدهی‌های سنگین استقلال از عهده من خارج است

شوک به استقلال: سانتاکلارا خواهان بازگشت محبی شد!
دردسرهای ناشی از بندهای عجیب در قرارداد با تیم پرتغالی