تاریخ انتشار: 1396/02/31 09:21
کد خبر: 209540

همه خودزنی‌های پرسپولیس

درست در روزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد هواداران پرسپولیس از تماشای بازی این تیم برابر لخویا محروم هستند، درگیری دو بازیکن سرخپوشان حواشی باشگاه را مضاعف کرد.
همه خودزنی‌های پرسپولیس

موضوع مربوط به مجادله علی علیپور و محسن مسلمان بود که باعث شد پرسپولیسی‌ها بقیه تمرینات‌شان را تا بازی با تیم قطری پشت درهای بسته برگزار کنند. در پرسپولیس برانکو، این چندمین بار است که بازیکنان با هم درگیر می‌شوند. شرحی از برخی مناقشات درون‌تیمی پرسپولیس در دوسال اخیر را بخوانید؛ با این توضیح که این اتفاقات کم‌وبیش در همه تیم‌ها رخ می‌دهد اما پرسپولیس و استقلال چون زیر ذره‌بین هستند، این قبیل مسائل آنها «بولد» می‌شود.

 عالیشاه- رضاییان
اواخر فروردین سال گذشته و در تمرینی که پشت درهای بسته برگزار می‌شد، امید عالیشاه و رامین رضاییان با هم درگیر شدند. ماجرا این بود که عالیشاه ادعا می‌کرد رامین از قصد روی او خطا کرده. گفته می‌شود روابط این دو بازیکن در پرسپولیس هیچ‌وقت تعریفی نداشته است.

 رضاییان- طارمی
درگیری این دو بازیکن نزدیک بود حسابی برای پرسپولیس گران تمام شود. آنها در داربی برگشت لیگ پانزدهم بر سر زدن پنالتی تیم‌شان مشکل پیدا کردند. پرسپولیس 2 بر صفر جلو بود و هردو گل را هم طارمی زده بود. اواخر نیمه اول به سود این تیم اعلام پنالتی شد. رضاییان تصمیم گرفت خودش این ضربه را بزند اما طارمی که سودای هت‌تریک در یک نیمه را در سر داشت با او وارد مجادله شد. صحنه‌های عجیبی در ورزشگاه آزادی رقم خورد و نهایتا با وساطت سایر بازیکنان توپ را به طارمی دادند. این بازیکن هم پنالتی را خراب کرد تا پرسپولیس دچار شوک منفی بشود. البته آنها خوش‌شانس بودند که نیمه اول سریع به پایان رسید و این ماجرا کار دست‌شان نداد.

طارمی- مسلمان
باز هم طارمی و بازهم داربی اما این بار به جای رضاییان پای محسن مسلمان وسط بود. بعد از آخرین داربی پایتخت که به شکست ناباورانه پرسپولیس انجامید، هواداران تصمیم به تشویق بازیکنان شکست‌خورده گرفتند. در این میان اکثر بازیکنان سمت سکوها رفتند و برای مردم دست تکان دادند اما مسلمان از این کار امتناع کرد. تلاش طارمی برای متقاعد کردن مسلمان منجر به درگیری لفظی این دو بازیکن در مقابل تونل خروجی بازیکنان شد.

رضاییان و علیپور
پرهزینه‌ترین درگیری 2سال اخیر باشگاه پرسپولیس بود که پرونده رامین را برای همیشه در پرسپولیس بست. در تمرینات قبل از بازی رفت با الوحده این دو بازیکن با هم درگیر شدند تا برانکو سر میز شام اعلام کند هردوی آنها از لیست بازی با تیم اماراتی خط خورده‌اند. علیپور پذیرفت اما رضاییان اعتراض کرد. به این ترتیب برانکو با تشدید جریمه، هردو نفر را به تهران برگرداند و رامین را کلا اخراج کرد.

جلال حسینی و بقیه
شوخی چند بازیکن پرسپولیس با جلال حسینی در آیتم طنز برنامه نود با واکنش بسیار تند کاپیتان سرخ‌ها همراه شد؛ به طوری که او علاوه بر مصاحبه با رسانه‌ها، تا چند روز با ماهینی، طارمی، کامیابی‌نیا، مسلمان و احمدزاده قهر بود.

علیپور و مسلمان؛ قسمت اول
در جریان بازی هفته چهارم لیگ امسال برابر صبای‌قم و پیش از تعویض امید عالیشاه، درگیری لفظی تندی بین مسلمان و علیپور به وجود آمد که بقیه جمعش کردند. این ماجرا نشان می‌دهد شاید اختلاف این دو بازیکن تا حدی کهنه و قدیمی بوده باشد.

علیپور و مسلمان؛ قسمت دوم
وقوع یک درگیری سر تمرینات باعث شد کریم باقری به ماجرا ورود کند. در این میان علیپور واکنش تندی نشان داد و کفش خودش را به زمین کوبید. این ماجرا می‌رفت بیخ پیدا کند که با عذرخواهی شبانه هردو بازیکن از هم و نیز معذرت‌خواهی آنها از کریم باقری، داستان جمع شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvbzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اصرار برانکو به مسئولان پرسپولیس برای جذب جرارد فوتبال ایران