تاریخ انتشار: 1396/01/19 13:49
کد خبر: 218540

پیوس: برخورد برانکو با رامین درست اما...

پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد برانکو ایوانکوویچ از او درخواست می‌کند در تصمیم درباره رامین آینده باشگاه را نیز مورد توجه قرار دهد.
پیوس: برخورد برانکو با رامین درست اما...

فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که گلزن اسطوره ای این باشگاه نیز محسوب می شود، در خصوص ماجرای رامین رضاییان و باشگاه پرسپولیس و تصمیم برانکو در برنامه شب های فوتبالی به صحبت پرداخت.

 

فرشاد پیوس در خصوص مشکلات پرسپولیس- رامین رضاییان و برانکو که به وجود آمده گفت: این مشکلات در تمام لیگ ها وجود دارد و مختص به اروپا یا لیگ یک و دوی ایران نیست. اما نوع مقابله و برخورد با آن شاید متفاوت باشد. همه ما البته تایید می کنیم برخورد برانکو درست بوده است. شرایط درگیری این بازیکنان که در برهه حساس بازی این تیم برابر الوحده انجام شد مورد موافقت همه ما در آن مقطع بوده است.


وی ادامه داد: درخواست من از برانکو که دوست داشتنی و بزرگ است و توانسته با بذری که پاشیده موفقیت بزرگی کسب کند. مشکلات بزرگی تیم داشت از نظر پتانسیل روی نیمکت و ... اما برانکو توانست از این مرحله با موفقیت بزرگ به همراه تیمش عبور کند. رامین رضاییان بازیکن باکیفیتی است و مطمئنا به درد پرسپولیس می‌خورد. دیوید بکهام با آن عظمت با برخورد جدی فرگوسن همراه شد اما در نهایت مورد استفاده منچستر قرار گرفت. برانکو اما اگر می خواهد  بیشتر از این محبوب شود درخواست تمام پیشکسوتان این است که رامین را ببخشد. مطمئنا این بخشودگی باعث بزرگی و نمایش قدرت او خواهد شد. باید توجه شود که این بازیکن به هرحال به درد تیم خواهد خورد و این بازیکن نیز با قبول اشتباهش بارها عذرخواهی کرده است. اما منظور بنده این نیست که برخورد برانکو با رامین رضاییان درست نبوده و نظم و انضباط تیم در وهله اول قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvjpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک سابق پرسپولیس ممنوع‌الخروج شد