تاریخ انتشار: 1396/01/15 20:01
اختصاصی|
کد خبر: 219364

رامین همان راهی می‌رود که یاغی بزرگ رفت/ تشابه ها این را می‌گوید

شاید وی مثل علیرضا نیکبخت واحدی بعدها پشیمان شد اما در حال حاضر احتمال اینکه او استقلالی شود زیاد است.
رامین همان راهی می‌رود که یاغی بزرگ رفت/ تشابه ها این را می‌گوید

به گزارش  فرتاک ورزشی، بازیکنی که محبوب هواداران آبی بود به ناگاه در سال ۸۵ درحالی که استقلال در اردوی ترکیه بود با پرسپولیس به توافق رسید.او دو سال در پرسپولیس پیراهن این تیم را بر تن داشت و در سال اولی که حضور داشت با این تیم به قهرمانی رسید.نیکبخت هم دقیقا عین رضاییان با کادر فنی و قریب مدیرعامل وقت استقلال به مشکل خورده و بود شاید از روی لج بازی راهی تیم رقیب شد.

احتمال بزرگ دیگر این است که شاید آینده رامین رضاییان مثل پیام صادقیان شود.

وقتی پیام صادقیان در ذوب آهن چهره شد،تصورهمگان بر این بود که او تا چند سال دیگر به یکی از معتبر ترین لیگ های اروپا خواهد رفت و سطح کیفی فوتبالش مدام ارتقاء پیدا خواهد کرد.حتی بسیار گمان میکردند پیام آنقدر پتانسیل دارد تا در یکی از بزرگترین تیم های دنیا بازی کند!

رامین رضاییان هم دقیقا مثل پیام یکه تاز راه آهن بود و دو فصل پیش یعنی دقیقا در لیگ چهاردم،با بازی هایش فوق العاده خود راه آهن را یک فصل دیگر در لیگ ابقا کرد.

وقتی صادقیان به حاشیه رفت،مرگ تدریجی رویاهایش فرارسید.او دیگر بازیکنی نبود که هیچ تیم بالانشینی دنبال وی باشد و برای احیا شدن حاضر به حضور در یک تیم تازه لیگ برتری شد.حالا پیام در ماشین سازی هم حال و روز خوشی نداد و تیمش بازهم در آستانه سقوط به لیگ یک قرار دارد.

برای رامین رضاییان هم تصوراتی همچون پیام صادقیان میشد و کارشناسان فوتبال بر این اعتقاد بودند که سطح فوتبالش به اروپا نزدیک است و میشود دی یکی دو فصل آینده رامین را اروپایی دانست.

حال باید دید بعد از اخراج شماره 27 سرخ ها از پرسپولیس آیا فوتبال وی هم تمام خواهد شد و یا او حواشی را کنار میزند و بازهم به لیگ های معتبر اروپایی فکر خواهد کرد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvll6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضائیان هم‌بازی پورعلی گنجی و ژاوی می‌شود
اختصاصی|

پیشنهاد خونه به خونه به رامین تکرار می‌شود؟
اختصاصی|پرسپولیس در انتظار پیشنهاد برای رامین رضائیان؛

سرنوشت رضائیان برای ستاره جوان استقلال تکرار می‌شود؟
اختصاصی| غرور بی‌جای ستاره استقلال کار دستش داد؛