تاریخ انتشار: 1396/02/15 12:07
کد خبر: 212764

بهترین تیم نیم فصل دوم پرسپولیس نیست!

بهترین تیم نیم فصل دوم پرسپولیس نیست!
 استقلال بعد از این که دور رفت را در جایگاه هفتم به پایان رسانده بود، نیم فصل دوم را طوفانی شروع کرد و در ادامه هم روند نسبتا با ثباتی را داشت تا این که امروز در پایان لیگ برتر، به عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم شناخته شد.
شاگردان منصوریان در حالی که در نیم فصل اول فقط یک سوم از بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته بودند، در نیم فصل دوم با جهشی خیره کننده در بیشتر از دو سوم بازی‌ها موفق به کسب سه امتیاز شدند و با بردهای پی در پی خیلی زود خود را به رده‌های بالای جدول رده‌بندی رساندند. آبی‌ها در حالی نیم فصل اول را به پایان رسانده بودند که از پرسپولیس صدرنشین 10 امتیاز کمتر به دست آورده بودند؛ اما در نیمه دوم لیگ با وجود پیشرفت دو امتیازی پرسپولیس، استقلال با 35 امتیاز صدرنشین شد و بهترین کارنامه را از خود به جا گذاشت.
 
استقلال در حالی که توانست انسجام دفاعی خود را در نیم فصل دوم هم حفظ کند، در خط حمله با جهشی قابل توجه روبه‌رو شد و موفق شد 9 گل بیشتر از نیم فصل اول به دروازه حریفان وارد کند. فقط پرسپولیس برانکو بود که موفق شد با 28 گل، یک گل بیشتر از استقلال منصوریان در نیم فصل دوم به ثمر برساند. استقلال نیم فصل دوم لیگ شانزدهم، اگر بتواند ثبات داشته باشد و تقویت شود، می‌تواند فصل آینده از روزهای اول در کنار پرسپولیس، مدعی جدی قهرمانی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvpp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب جنجالی پرسپولیس در آستانه انفجار / کاوه رضایی شاگرد برانکو می شود!