تاریخ انتشار: 1396/02/16 15:17
کد خبر: 212564

تبریز بلای جان و اصفهان فرشته نجات استقلال

تیم فوتبال استقلال با پیروزی با ارزش در آخرین روز از لیگ برتر موفق شد در نهایت کار خود را در این مسابقات با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان برساند.
تبریز بلای جان و اصفهان فرشته نجات استقلال

پیروزی که استقلال در آخرین روز رقابت‌های لیگ برتر مقابل سپاهان به پیروزی رسید تا این تیم در این فصل مقابل سپاهان و به طور کلی مقابل تیم‌های اصفهانی شکست ناپذیر باشد.

آبی پوشان تهران در این فصل چهار دیدار رفت و برگشت مقابل دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان انجام دادند که حاصل این چهار بازی سه پیروزی برای استقلال و یک مساوی بود تا آبی پوشان سال خوبی را مقابل تیم های اصفهانی تجربه کرده باشند. شاگردان منصوریان در این فصل دو بار مقابل ذوب آهن پیروز شدند و یک بار مقابل سپاهان و تنها در هفته پانزدهم یک تساوی مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان داشتند تا از مجموع ۱۲ امتیاز دیدارهای خود با تیم های اصفهانی ۱۰ امتیاز با ارزش گرفته باشند.

اما بر خلاف اصفهانی‌ها، تیم‌های تبریزی در این فصل به نوعی بلای جان استقلال شده بودند و این تیم ضعیف ترین نتایج خود را مقابل سه تیم تبریزی گرفت. به این ترتیب که آنها دو بار در دو بازی رفت و برگشت مغلوب تیم تراکتورسازی شدند و در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل گسترش فولاد به نتیجه‌ای بهتر از مساوی نرسیدند. آبی پوشان دو بار هم مقابل ماشین سازی، ضعیف ترین تیم این دوره از مسابقات لیگ برتر به میدان رفتند که حاصل آن نیز یک مساوی و یک پیروزی بود تا تنها پیروزی استقلال مقابل تیم‌های تبریزی مقابل ضعیف ترین تیم این دوره از مسابقات به دست آمده باشد.

آبی پوشان از مجموع ۱۸ امتیازی که بر سر آن با تیم های تبریزی بازی کردند، تنها ۶ امتیاز گرفتند تا سال خوبی را در مواجه شدن با تیم‌های تبریزی سپری نکرده باشند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvprl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدرضا اخباری جانشین مهدی رحمتی  در استقلال می شود!

حیف رمضانی که انتخاب اشتباهی کرد