تاریخ انتشار: 1398/03/11 18:40
کد خبر: 98064

تابش:باید منتظر گزارشات یگان ویژه و دیگر دستگاه‌ها بود

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید خسارت هایی که به ماشین ها وارد شده در صورت تایید ناظران و اینکه هواداران سپاهان اقدام به این کار کرده اند، پرداخت خواهد شد.
تابش:باید منتظر گزارشات یگان ویژه و دیگر دستگاه‌ها بود

پس از دیدار دو تیم پرسپولیس  و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی تعدادی از خودروهای خبرنگاران با خسارت مواجه شد. باشگاه سپاهان همان شب ترتیبی داد تا خبرنگاران در یکی از هتل های شهر اصفهان مستقر شوند تا به خواسته های آنها پس از بررسی رسیدگی شود.

تابش مدیرعامل سپاهان در همین رابطه می گوید:« در خصوص خسارات خبرنگاران ابتدا باید اعلام کنم بلافاصله پس از اینکه از این موضوع مطلع شدم، خسارت دیدگان به هتل منتقل شدند و از آن‌ها پذیرایی به‌ عمل آمد، برای پرداخت خسارت از جانب باشگاه ابتدا باید دید که چه کسانی این خسارات را وارد کرده‌اند، کجا این خسارت‌ها وارد شده است.»

او البته حرف هایش را ادامه داد و گفت: « از کجا معلوم که هواداران سپاهان این خسارات ها را وارد کرده‌اند، اگر این اتفاقات داخل زمین رخ داده بود قطعا باشگاه تمام و‌ کمال خسارت‌ها را پرداخت می‌کرد، اما در این خصوص باید منتظر گزارشات یگان ویژه و دیگر دستگاه‌ها بود و پس از آن نظر قطعی داد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pw9yr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیر پای بازیکن پرسپولیس ننشستیم / از نظر قانونی می توانیم با مسلمان وارد مذاکره شویم