تاریخ انتشار: 1398/01/04 22:50
مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز مدعی شد؛
کد خبر: 105616

اشکان نجف پور:اگر اشتباهات داوری نبود،دوم جدول بودیم!/هیچ زمانی اعتصاب به دلیل مسائل مالی نداشتیم

اشکان نجف پور در مصاحبه ای اختصاصی با سایت فرتاک ورزشی درمورد اتفاقات اخیر صحبت کرد.
اشکان نجف پور:اگر اشتباهات داوری نبود،دوم جدول بودیم!/هیچ زمانی اعتصاب به دلیل مسائل مالی نداشتیم

اشکان نجف پور گفت: واقعیت این است که ما امسال به صورت ناگهانی وارد لیگ یک شدیم و شاید کمتر کسی باور میکرد بتوانیم حتی تا نیم فصل دوام بیاوریم و همان ابتدا سایت شما اولین کاندیدای سقوط را قشقایی معرفی کرد چون به باور خبرنگار شما ما از بازیکنان جوان و بومی استفاده کرده بودیم و شانسی برای صعود نداشتیم اولین سرمربی رسمی ما مهرداد شکاری بودند که تنها دو بازی اول با قشقایی ماندند و چون با مصاحبه ای اعلام استعفاء کردند بنده نیز پذیرفتم سپس باشگاه با جناب طالبی قرارداد بستیم که همانطور که مستحضرید به طور عجیبی بعد از ٥ برد پیاپی ایشان دستگیر و روانه زندان شدند که بعد از پایان بازیها شرح مفصلی خواهیم داد از آن ماجرا اما از آن روز تاکنون سرمربی ما جناب دکترفروردین بودند.

وی در ادامه افزود: ما جز ٤-٥ تیمی در لیگ یک بودیم که هرگز اعتصاب و تعطیلی تمرینات به دلیل مشکلات مالی و غیره نداشتیم، نه اینکه مشکلی نداشته باشیم بلکه همدلی و اتحاد اولویت اولمان بود. شما به ٣ بازی آخر قشقایی بنگرید

٤ پنالتی و ٤ گل در سه بازی فجر و گل گهر و آلومینیوم اراک  که هر ٤ پنالتی به وسیله کارشناسان برنامه فوتبال یک یا کاملاً رد شد یا مشکوک بود و اشتباه داور را اعلام کردند درصورتیکه اگر این ٤ گل به ثمر نمیرسید الان ما تیم دوم یا سوم جدول بودیم! تقریباً بجز بازی مس رفسنجان و مس کرمان اکثر بازیها پنالتی گل خوردیم که این به ضرر قشقایی گرفته شد. داوری هم جزیی از فوتبال است و ما پذیرفته ایم.

نجف پور اظهار داشت: تا اینجای بحث اولاً خبرهای منتشر شده تعدد مربیان و غیره کذب بود چون رسماً ما طالبی و شکاری بودند ابتدا که هر دو بدون دخالت ما از کار برکنار شدند و در ادامه هم دستیار جناب طالبی کار را ادامه دادند بنابراین ازین جهت عملکرد باشگاه کاملاً حرفه ای و اتفاقاً برنامه محور بوده است.

در خصوص مدیریت بازیکنان هم همینکه ما یک روز هم تعطیلی نداشتیم جزء ٤-٥ تیم برتریم از نظر فنی هم به اذعان تقریباً همه سرمربیان تیمهایی که مقابل ما بازی کردند دوندگی و حملات بازیکنان ما غیر قابل باورشان بود و نتیجه اینکه از ابتدای فصل تاکنون در نیمه بالای جدول بودیم حتی در مقطعی صدرنشین هم شدیم که اگر سه امایاز پیروزی مقابل سیاه جامگان کسر نمیشد چه بسا همان روند ادامه پیدا میکرد. اخیراً هم شب عید تقریباً ٩٠ درصد از بازیکنان تیم دریافتی بین ١٠ الی ١٥ درصد داشتند که در مجموع از ٤٠ الی ٥٥ درصد قراردادها را شامل میشود.

گفتنی است ما بازیکنانی هم داریم که قرارداد مالی اندکی دارند و آنها در رده سنی باشگاه هستند که آینده ای روشن در انتظارشان است و انگیزه مالی اولویت حضورشان نیست. بازهم قبل از عید خبر فروش انحلال باشگاه را دادند. روز سوم عید خبر عدم دریافتی بازیکنان را داد. قبل از آن خبر های کذب بسیاری که مجال پرداختن به آن در این مصاحبه نیست.

امیدوارم شما در سال جدید سخنان بنده به هواداران را شنیده باشید اصل مطلب این بود که ما تیم قشقایی را از لیگ شهرستان به استان و سپس به لیگ زیرگروه آوردیم و مدام قهرمان شدیم و به لیگ سه صعود کردیم بازهم قهرمان شدیم و به لیگ دو صعود کردیم در امسال تنها سال بالاتر رفتن  بدون زحمت ما بود بنابراین این همه زحمت بی دلیل نبوده و تا رفتن به لیگ برتر دست از تلاش برنمیداریم البته که تلاش تنها کافی نیست بلکه منابع مالی پایدار و تامین زیرساختها نیز در سال جاری اولویت ماست و کافیست اندک افراد مغرض با توجه به نیمه پر لیوان عینک خود را عوض کنند و آنگاه به عملکرد یک تیم با هزینه شخصی در نیمه بالای جدول در سال اول حضور در لیگ دسته یک که به اذعان کارشناسان سختترین لیگ ایران است نمره عالی خواهند داد.

مدیرعامل قشقایی در پایان گفت: به امید روزیکه همه استان فارس اعم از مردم و مسیولین و اصحاب رسانه با کنار گذاشتن برخی سوظن ها همدل متحد شوند تا این استان و شهر شیراز بازهم شاهد لیگ برتر رفتن تیم های خود باشد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwvdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نجف پور: ۵۵ درصد از قرداد ها را پرداخت کرده ایم و پنج بازی آینده برای پیروزی می‌جنگیم
مدیر عامل قشقائی مدعی شد:

وضعیت قرمز در باشگاه قشقایی شیراز
نارضایتی بازیکنان و سرمربی از مدیریت؛