تاریخ انتشار: 1398/05/24 09:16
جواد آشتیانی:
کد خبر: 91288

اختصاصی؛جواد آشتیانی:نیروی زمینی با برنامه فوتبال بازی می‌کند/تمامی بازی ها حکم فینال را برای ما دارد

مربی نیروی زمینی تهران گفت:فوتبال بازی کردن با برنامه در دستور کار تیم نیروی زمینی قرار دارد.
اختصاصی؛جواد آشتیانی:نیروی زمینی با برنامه فوتبال بازی می‌کند/تمامی بازی ها حکم فینال را برای ما دارد

جواد آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت:خوشبختانه شرایط تیم و بازیکنان خوب است و تمرینات خود را زودتر از سایر تیم ها شروع کردیم که این موضوع می‌تواند کمک بسیار خوبی در کوران مسابقات به ما کند،اردوهای پیش فصل تیم هم در بهترین شرایط و امکانات برگزار شد تا برای مسابقات آمادگی بیشتری داشته باشیم.

وی افزود:نفراتی جدیدی که جذب تیم شده‌اند با توجه به خواسته‌ی کادر فنی بوده‌اند تا ضعف هایی که در فصل گذشته وجود داشته است در کنار بازیکنان فصل گذشته‌ی تیم که حفظ شده‌اند و شاکله اصلی تیم نیز در این فصل هم حضور دارند برطرف شود.

مربی تیم نیروی زمینی گفت: بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند قطعا از بهترین ها هستند و از نقل و انتقالات تیم راضی هستیم چون اکثریت نفراتی که در دستور کادر فنی بودند جذب باشگاه شدند.

جواد آشتیانی با بیان اینکه در فصل گذشته‌بسیاری از بازیکنان تیم را استعداد هایی که در تست ها حضور یافتند تشکیل داد،اظهار داشت:فصل کذشته بسیاری اعتقاد داشتند نیروی زمینی لیگ دویی بازی نمی‌کند و موفق نمی‌شود در صورتی که کار تیم ما بازی روی زمین بود و اتفاقا موفق هم شدیم به دلیل اینکه فوتبال بازی کردیم و قطعا در لیگ یک هم این مسیر را ادامه می‌دهیم چون به بازیکنان خود اعتقاد داریم.

وی خاطر نشان کرد:تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود و از امروز هدف کذاری برای پایان فصل یا میانه فصل انجام نخواهیم داد چون هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و ۳ امتیاز تمامی بازی ها برای ما مهم است و رو به روی همه ی تیم ها با انگیزه بازی خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pykeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیروی زمینی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
در دیداری دوستانه؛