تاریخ انتشار: 1395/06/29 15:36
کد خبر: 260564

سرمربی پرسپولیسی: استقلال برای برد می آید/ اتفاقات قبل از بازی با تراکتور غیر طبیعی بود

سرمربی ذوب آهن در مورد بازی با استقلال و اتفاقات قبل از دیدار با تارکتورسازی حرف هایی زده است که با هم می خوانیم.
سرمربی پرسپولیسی: استقلال برای برد می آید/ اتفاقات قبل از بازی با تراکتور غیر طبیعی بود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: به خاطر بیماری صدایم کمی گرفته است. اتفاقات بدی که در این چند روزه افتاده را تسلیت می گویم. درگذشت بهمن گلبارنژاد قهرمان دوچرخه سواری و همین طور داوری که دیشب در سانحه تصادف درگذشت. همچنین سرهنگ آزیدهاک که در سازمان لیگ همیشه حاضر بود. پیشکسوت عزیزمان محمدرضا خلعتبری هم درگذشت و به خانواده او تسلیت می گویم.برادر سعید عزیزیان هم به رحمت خدا رفته که باز هم در این باره با او ابراز همدردی می‌کنم.

 

وی افزود: فردا یک بازی سخت برای هر دو تیم است. شرایط تیمی خوبی از نظر فنی داریم. من احساس می کنم که پیشرفت خوبی داشتیم. از شش بازی ما فقط 6 امتیاز گرفتیم اما می توانستیم حداقل 12 امتیاز داشته باشیم. از عملکرد بازیکنان در بحث فنی شکایتی ندارم. بعضی جاها که باید تمرکز داشته باشیم نتوانستیم و گل های بدی خوردیم. البته همه چیز به خودمان برمی گردد و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

 

سرمربی ذوب آهن درباره بازیکنان آسیب دیده تیمش گفت:ما دو مصدوم داریم. قاسم حدادی فر و رشید مظاهری بازیکنان آسیب دیده ما هستند.

 

وی ادامه داد:تمرینات بسیار خوبی داشتیم. این سومین بازی است که بعد از تعطیلات انجام میدهیم. تیم استقلال هم برای برد می آید و می خواهد جلوی تماشاگرانش سه امتیاز را کسب کند.می خواهیم راه های نفوذ استقلال را ببندیم و از ضد حمله ها استفاده کنیم.

 

سرمربی ذوب آهن درباره اتفاقات رخ داده در بازی با تراکتورسازی گفت:اتفاقاتی که قبل از شروع بازی رخ داد کاملا غیر طبیعی بود و هیچ جای دنیا شاهد آن نیستیم. یک سری افراد که تحت تاثیر هستند و برد و باخت فوتبال برای آنها مهم نیست. دنبال منافع شخصی خود هستند و تنها یک توطئه را شاهد بودیم. این افراد را باشگاه شناسایی کرده و امیدواریم که هر چه زودتر شناسایی بشوند.

 

وی ادامه داد:یک سری جوان جویای نام را در کنار یکدیگر جمع کردیم و فوتبال خوبی نمایش می دهیم. همه از بازی ما برابر تراکتور راضی بودند و من نیز از بازیکنان بابت نمایش خوبی که داشتند راضی بودیم اما آنها لذت بازی خوب را از ما گرفتند. در این دو سال هواداران واقعی ذوب آهن به خوبی از ما حمایت کردند. هواداران ریشه دار و اصیل ذوب آهن در همه سختی ها کنار ما بودند و ما را تشویق کردند. دل ما به آنها خوش است و برای آنها بازی می کنیم و توجهی به اتفاقات بازی با تراکتور نداریم. هر چند این اتفاقات تلخ بود و باعث شوکه شدن بازیکنان جوان شده بود که چرا باید فحش ناموسی قبل از شروع بازی بشنوند.

 

وی درباره تعطیلی لیگ و تاثیرات آن بر فوتبال ایران گفت:درلیگ تعطیلی ها همیشه به ضرر باشگاه ها و تیم هاست. هیچ باشگاهی نیست که از تعطیلات راضی باشد و از این موضوع استقبال کند. همیشه در فوتبال ما یکسری اولویت هاست. الان بحث تیم ملی در جام جهانی است. امیدواریم این اتفاقات بیفتد. سختی های زیادی باشگاه ها و تیم ها می کشند که تیم ملی بازی های بهتری ارائه دهد و این اتفاق بیفتد. من خودم هیچ وقت از تعطیلات استقبال نکردم اما اولویت تیم ملی باید در نظر گرفته شود.

 

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال بازی قبل خود را دفاعی انجام داده و اینکه آیا آمادگی بازی تهاجمی این تیم را دارد یا نه اظهار داشت:فکر نمی کنم جلوی ما بتواند دفاع مطلق داشته باشد. الان در فوتبال این مسائل معنی ندارد. باید در همه شیوه ها شرکت داشته باشیم. شاید جلوی پرسپولیس دفاعی باشد و شاید جلوی ما هجومی بیاید. فکر نمی کنم استقلال دفاع مطلق داشته باشد. سه امتیاز برایش ارزشمند است. تیم حریف استقلال است و دنبال این است که نتیجه بگیرد.

 

 درباره اینکه در سال های اخیر ذوب آهن گربه سیاه استقلال بوده است بیان داشت:ما برنامه داریم و بدون برنامه جلو نمی رویم. آمارهایی که شما می گویید همیشه یک روز شکسته خواهد شد. هیچ وقت هیچ آماری در فوتبال ثابت نمی ماند. بازی فردا دست خودمان است. دوندگی خوب باید داشته باشیم تا با امتیاز به اصفهان برگردیم.

 

گل محمدی درباره اینکه آیا به قهرمانی در لیگ و آسیا امیدوار است یا نه اظهار داشت:مشکلی که ما داشتیم در فصل نقل و انتقالات بوده است. دلایل مختلفی داشت که وارد جزئیاتش نمی شوم. همین طور مصدومیت ها که به این موضوع باید عادت کنیم و بازی ها را پیگیری کنیم. بعضی از بازیکنان به زمان بیشتری احتیاج داشتند. ولی از روند فنی تیم راضی هستم. بازی هایی که ارائه دادیم خوب بوده و در صحبت هایم گفتم تنها مشکل ما این است که ما گل های بد و بچگانه ای را خورده ایم ولی به آینده امیدواریم. البته باید حمایت خوبی هم از ما صورت بگیرد. اگر آماری بگیرید، البته دوست ندارم که بحث مالی را وسط بیاورم تنها تیمی هستیم که تا به حال هیچ درصدی را نگرفته است. در عرض دو ماه و نیم دو قهرمانی آوردیم و هنوز هیچ پاداشی از سوی باشگاه داده نشده است. ما این را درک می کنیم و به عملکرد مسئولان باشگاه اطمینان داریم و تحمل می کنیم ولی تحمل یکسری مسائل سخت است. تحمل بی پولی، بی امکاناتی برای ما آسان تر است ولی یکسری مسائل تحملش برای ما مشکل است مثل فحاشی. من به آینده تیم امیدوارم و از اینکه به این جوانان اطمینان کردم هیچ وقت پشیمان نمی شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzldl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس بهتر از استقلال، ضعیف تر از خودش