تاریخ انتشار: 1396/02/26 16:41
کد خبر: 210419

زیدان: سلتاویگو به نفع ما بازی را شل بگیرد؟ فکر کنم آنها تیمی حرفه‌ای باشند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید این شائبه که احتمال دارد رقیب تیمش به کهکشانی‌ها برای آسان‌تر شدن کارشان جهت فتح لیگ کمک کند را رد کرد.
زیدان: سلتاویگو به نفع ما بازی را شل بگیرد؟ فکر کنم آنها تیمی حرفه‌ای باشند

 تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لالیگا میهمان سلتاویگو خواهد بود و با بردن این بازی یک دست خود را روی جام قهرمانی خواهد گذاشت. در همین حال اما شائبه‌های مطرح شده مبنی بر اینکه احتمال دارد که سلتاویگو تمام تلاش خود را برای غلبه بر میهمان مادریدی انجام دهد تا این تیم همچنان پایین‌تر از بارسلونا در جدول لالیگا بماند و سرنوشت قهرمانی‌اش در لالیگا در فاصله یک هفته به پایان لیگ از دستانش خارج شود.

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب شاگردانش در ویگو، در پاسخ به خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا امکان دارد سلتاویگو به نفع کهکشانی‌ها بازی را شل بگیرد، گفت: من به هیچ گونه سؤالی در مورد این موضوع پاسخ نمی‌دهم. من فقط به بازی فکر می‌کنم. سلتایی که در ویگو برابر ما یک بازی حرفه‌ای انجام خواهد داد چون تیم‌های حرفه‌ای باید اینگونه بازی کنند. ما بازی سختی داریم چون سلتاویگو تیمی سرسخت و خوب است. فکر کردن به حریف خیلی مهم است. ما همیشه حریفان‌مان را تحلیل می‌کنیم اما من الان ترجیح می‌دهد روی کاری که خودمان داریم انجام می‌دهیم تمرکز کنیم. این خیلی ساده است. ما آماده‌ایم و تا پایان لیگ دو فینال پیش رو داریم.

زیزو با تأیید اینکه رونالدو در بازی فردا شب به میدان خواهد رفت، درباره وضعیت گرث بیل تأکید کرد: وضعیت گرث به مراتب بهتر است و او روی زمین چمن هم تمرین کرده است البته نه با تیم اصلی. ما الان فقط باید به بازی فردا شب فکر کنم که بیل در آن حضور نخواهد داشت.

تعدادی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید از جمله ایسکو، رونالدو و لوکاس واسکز 4 اخطاره هستند و سرمربی آنها تأکید کرد که این بازیکنان باید حواس‌شان را جمع کنند تا از بازی هفته آخر لالیگا محروم نشوند. او اظهار داشت: آنها باید حواس‌شان را جمع کنند تا کارت دیگری نگیرند.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در خانه سلتاویگو به میدان می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6djn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: راموس برای همه ما یک الگو است/ سویا نسبت به جام حذفی کارمان را سخت‌تر خواهد کرد