تاریخ انتشار: 1396/02/31 08:28
کد خبر: 209543

به استقلال نزدیکم اما قطعی نیست

این روزها گمانه‌زنی‌ها در خصوص نقل و انتقالات بسیار زیاد است.گاهی تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های غیر منطقی، بازیکنان و تیم‌ها را برای توافق نهایی با مشکل مواجه می‌کند، گاهی هم این گمانه‌زنی‌ها فقط قیمت بازیکنان را در نقل و انتقالات بالا می‌برد و باشگاه‌ها بیشترین ضرر را متحمل می‌شوند.
به استقلال نزدیکم اما قطعی نیست

حسن بیت‌سعید بازیکن با اخلاق و با انگیزه استقلال خوزستان، در چند سال گذشته همواره شرایط خوبی در فوتبال ایران داشته است و همراه با فولاد نوین و استقلال خوزستان قهرمان لیگ یک و لیگ برتر شده است. بیت‌سعید این فصل همراه با استقلال خوزستان به رغم تمام بی‌توجهی‌ها و مشکلات مالی، نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است. بیت‌سعید با زدن 10 گل و دادن 7پاس گل در رقابت‌های لیگ برتر و به ثمر رساندن یک گل، سه پاس گل،گرفتن یک پنالتی و سه بار انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن زمین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بدون شک یکی از بهترین بازیکنان لیگ شانزدهم بوده است. این روزها گمانه‌زنی‌ها در خصوص مقصد بعدی بیت‌سعید خوراک خبری تمام رسانه‌ها شده است و از توافق نهایی او با استقلال تهران خبر می‌دهند. از این‌رو دقایقی با حسن بیت‌سعید صحبت کردیم و او در خصوص موارد مختلف به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

  •   این روزها در خصوص توافق تو با استقلال اخباری منتشر شده است. آیا با آبی‌های پایتخت به توافق نهایی رسیده‌ای؟

من در طول هفته گذشته و بعد از بازی با الجزیره درگیر برگزاری مراسم ازدواجم بودم، نمی دانم چطور برخی‌ها از توافق نهایی من با استقلال خبر می‌دهند. من هنوز بازیکن استقلال خوزستان هستم و تا بعد از بازی با الهلال در خدمت این تیم هستم. در خصوص توافق و پیوستن به استقلال باید بگویم من از این تیم پیشنهاد دارم اما هنوز بازیکن استقلال خوزستان هستم پس نمی‌توانم با تیم دیگری به توافق نهایی رسیده باشم.

  •   سال بعد جام‌جهانی را پیش روی داریم، این موضوع در انتخاب تیم آینده تو تاثیرگذار است؟

بله، من می‌خواهم انتخابی انجام دهم تا راحت‌تر به تیم ملی دعوت شوم چون پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی من است. من امسال هم شرایط خیلی خوبی داشتم و به عنوان سومین بازیکن تاثیر‌گذار برتر لیگ معرفی شدم. امیدوارم سال بعد عملکرد به مراتب بهتری از امسال داشته باشم و به تیم ملی دعوت شوم.

  •   بازی با الهلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

متاسفانه یک سال در خصوص مشکلات مالی صحبت کردیم اما اتفاقی رخ نداد. بدون هیچ پولی به عشق مردم خوب خوزستان تلاش کردیم و نتایج نسبتا خوبی را کسب کردیم، واقعا دیگر خسته شده‌ایم و بعد از بازی با الجزیره تمرینات را تعطیل کرده‌ایم و هر بازیکنی تمرینات اختصاصی خودش را انجام می‌دهد. به نظر من بدون تمرین و پول نمی‌شود نتیجه درخشانی کسب کرد اما بازهم به عشق استان خوزستان برابر الهلال به میدان می‌رویم.

  •  شما با لخویا هم گروه بودید و ماحصل آن یک تساوی و یک شکست برای شما بود. به نظرت پرسپولیس می‌تواند از پس این تیم بربیاید؟

امیدوارم در وهله اول هر سه تیم ایرانی از این مرحله صعود کنند. به نظر من محرومیت هواداران پرسپولیس خیلی به ضرر پرسپولیس است. اگر این مشکل پیش نمی‌آمد پرسپولیس می‌توانست با یک پیروزی خوب در ورزشگاه آزادی و  با یک تساوی در بازی برگشت از این مرحله صعود کند،اما با این وجود پرسپولیس هنوز هم شانس خوبی برای شکست دادن تیم لخویا دارد.

  •  راستی مشکلات مالی و واگذاری استقلال خوزستان به یک شرکت نفتی به کجا رسید؟

همیشه جلساتی برگزار می‌شود اما نتیجه‌ای در بر ندارد. فکر کنم بحث واگذاری هم منتفی شد و اگر شرایط این‌گونه پیش برود فکر نمی‌کنم سال بعد استقلال خوزستانی و جود داشته باشد چون ظاهرا آقایان نمی‌خواهند تیمداری کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6zyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف این ستاره به توافق با استقلال تهران